Vraag

Help..! 1e keer!

  • 7 January 2018
  • 2 reacties
  • 436 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee ik ben een meisje van 14,
Toen ben misbruikt door mijn stiefvader, inmiddels alweer een paar jaar geleden maar ik heb hier wel letselschade aan opgelopen.

Namelijk:
Ik ben bang voor mijn 1e keer seks!
Niet alleen door mijn misbruiking, maar ook omdat ik onzeker ben over mijn lichaam. Ik ben ten eerste zo wit als wat gewoon echt wit heb niet het mooiste figuur.
Ook ben ik bang dat ik dingen verkeerd doe, of wat nou als hij me lichaam te wit of lelijk vind.

Kan iemand me tips geven ?

2 reacties

Ik denk dat iedereen bang is Voor zijn of haar eerste keer, ik ook. En onzeker zijn over je lichaam heeft geen zin, je moet jezelf accepteren zoals je bent. En als een jongen jou echt leuk vindt dan vindt hij jou niet te wit of te lelijk. Geloof mij, het komt echt wel goed!
Reputatie 3
Badge +8
Als je op het punt bent aangekomen seks met een jongen te hebben, dan heeft hij je allang geaccepteerd hoe je bent en vindt hij je aantrekkelijk genoeg om seks mee te hebben.

Verkeerde dingen doe je altijd bij een eerste keer. Helemaal niet erg, daar leer je juist van. Eerst kon je ook niet fietsen en maakte je fouten, nu kan je het feilloos.

Dus maak je geen zorgen.

Reageer