Hebben jullie al eens seks gehad?

• 17 November 2022
  • 11 reacties
  • 1058 Bekeken

Badge

Hebben jullie al seks gehad? Ja? Schrijf hieronder je ervaring

11 reacties

Badge

Ik heb seks gehad met mijn vriendin in het kleedhokje bij de New Yorker dit was super spannend en geil 

Badge

Nice

Reputatie 3
Badge +2

Ja, Met mijn vriendin. In een DIXIE!

Reputatie 7
Badge +10

Met mijn vriendin (nu ex helaas). Alleen maar op mijn en haar slaapkamer, niet zo bijzonder dus haha.

nee nog nooit, maar ik ben er eigenlijk ook niet zo mee bezig.  

Reputatie 3
Badge +3

Ja, 2x, niet zo lang geleden..

De eerste keer was ik nog net 12  was (ben nu 13) in een zwembad, waar ik twee leuke jongens tegenkwam die ik al even kende. We gingen elkaar een beetje uitdagen en voelen enzo. Ik had opgeschept dat ik echt niet preuts was dus toen daagden ze me uit om me bij hen in zo'n gezinshokje om te kleden. Dat leek me wel spannend dus wilde ik wel. Daar heb ik mn bikini uitgetrokken en hebben beide jongens aan mn borsten gezeten en met hun vingers in me gevoeld. Een van hen had een condoom mee en vroeg of ik wilde. Ik heb toen ja gezegd waarna hij  me tegen de muur tilde en in me is gegaan.

Dat was de 1e keer. Ik was (en ben nog steeds) erg jong, dus anderen moeten het vooral doen als ze er aan toe zijn. Dit was toen gewoon erg spannend en voelde ok,  ze waren ook voorzichtig. Ik heb er geen spijt van ofzo.

Badge

Nice

Reputatie 4
Badge +4

Nog niet nee, ik wil het wel graag

Reputatie 3
Badge +2

Ik helaas niet

Reputatie 3
Badge +4

Ja met mijn beste school vriend we zijn bi Was een heel leuke  Ik bleef vaak bij hem slapen We vrijde vaak uren lang Later met een jongen van school maar dat was niet echt het zelfde als bij mijn beste vriend

Reputatie 5
Badge +4

Ja

Reageer