Vraag

heb ik sperma of niet?

  • 18 January 2019
  • 1 reactie
  • 335 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi, vanmiddag was ik alleen thuis en ging ik even fappen. Toen ik klaar kwam spoot ik in een lege snoep emmer. daarna keek ik in de snoep bak en er leek of er sperma in zat. Het probleem is is dat ik nog nooit een orgasme heb gekregen van het aftrekken en ook nooit een natte droom. Weet iemand of ik sperma heb je of nee?

1 reactie

Hi tjoeja,

hmm, nou om dat te kunnen weten zouden we ff in je snoepemmer moeten kijken, maar das miss een beetje raar.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je in de puberteit bent dan krijg je op een dag een keertje sperma, dus ja, het zou dus kunnen.

Als je aan het aftrekken was en een lekker gevoel kreeg en er spoot toen iets uit je piemel, dan zou ik denken dat het sperma is. Is het doorzichtig of een beetje wittig en waren het een paar druppeltjes of een straaltje?

Heb je sinds afgelopen middag nog vaker afgetrokken en kwam er toen ook nog iets uit?

- begin quote

Wanneer krijgt een jongen de eerste zaadlozing?
De eerste zaadlozing komt meestal rond veertien jaar. Bij de zaadlozing vloeit of spuit er sperma uit de penis. Soms gebeurt dat tijdens de slaap, na een natte droom of na masturbatie.

- einde quote

Bron: https://www.seksualiteit.be/voorlichting/puberteit-en-lichaam/zaadlozing


Groetjes,
M&M’s

Reageer