Vraag

Heb ik een te grote piemel?

  • 3 January 2016
  • 16 reacties
  • 12110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 13 jaar en heb een piemel is 19 cm en ik wou weten of dat te groot was

16 reacties

Nee hoor dit is zeker niet te groot. De mijne is 22cm en mijn vriendin vind het zalig en houdt er ook van als ik diep ga. Behalve als we doggy doen dan doet diep gaan te veel pijn. Ik zou er trots op zijn.

Reputatie 3
Badge +3

ik neem aan stijf want slap 19 cm is een record denk ik

@Chayenna ,

 

Alle reacties en topics waar je nu “Anonymous” bij ziet staan zijn gemaakt door gebruikers waarvan het account is verwijderd. Ze zijn dat vaak te oud of ze hebben het zelf laten verwijderen.
 

Reputatie 1
Badge +1

Wrm reageer je op je eigen vraag?

 

Badge

Het is niet erg als die te groot of te klein is je kan er gewoon niks aan doen mijn piemel is 17 centimeter maar het maakt allemaal niet uit als je maar gelukkig bent en gezond ben

Als je een vaste vriendin krijgt en je hebt seks met haar dan weet ze niet beter
heyy Nino

ik ben ook 13 en mijn pieml is stijf ongeveer 10 cm.
het is niet zo heel erg groot maar als ik kijk naar mijn leeftijdsgenoten(jongens uit mijn voetbal team) is hij ongeveer even groot.
als ik jou was zou ik als je op sport zit of met gym op school daar is kijken nar de piemels van de andere of die allemaal kleiner zijn of niet!

groetjes!!!!!
Ik vind het raar dat iedereen op deze site een uitermate lange penis heeft voor zijn leeftijd, 13 jaar, met 19cm, met een gemiddelde op die leeftijd van 11cm in errectie. Ik heb zelf een penis van ongeveer 18cm, maar ik ben ook 15 jaar en zat vroeg in de puberteit. Ik was al behaard op mijn 8e.
Doe mij maar een lul van 15 cm dat is lang genoeg (en dat is die van mij ook) En 19CM is lekker lang en veel meisjes zullen het geil vinden. Ik zou me er in ieder geval niet druk om maken

XX, Justforlufe
Een grote penis is meestal niet erg handig en juist niet erg pleziergevend voor het meisje, de G-spot zit ongeveer 3 cm in de vagina, heb je een (te) lange penis, dan mis je deze volledig en zal het ze juist geen plezier doen. Alleen bij de clitoris.
Heey Sanne,
Ff een foute grap, That's what she said 😉

Haha nee grapje.. nee ik ben er al een keer mee naar de dokter geweest.. fking gênant.. maar het bleek in orde te wezen. En de eerste keer dan mijn ex en mijn vriendin van nu mijn jww voor het eerst zagen hadden ze echt zoiets van.. hulk? XD

X Niek
Heey
Ik vind hem best groot hoor
Mare niek van 24,5 dat is wel echt enorm he maar goed ik ben een meisje kan dat ook niet weten

Xxx Sanne
Jo,
Ik zelf ben 15 maar 1,87m lang. Ik ben ook wat forser gebouwd en die van mij, (stijf) is 24,5. Maar net wat de angovis zegd, meiden houden van een grote. Geloof me ik heb er nu wel ervaring me. Elke keer als ik een soort one night stand heb als ik uit de club kom en die meiden zien mijn penis is het zo van, 'zoow.. gaat dat wel passen?' Maar je zit er 1cm in en ze liggen al plat van het kreunen. Dus je hebt sowieso voordeel. En veel jongens dromen van het hebben van een grote penis.

Hoop dat je erg wat aan hebt.

Gr,
Niek
Groningen
Danje voor de reactie
Hij is (te) groot maar die van mij is 14 cm (gem.) maar sommige jongens willen ook wel zo'n grote en meisjes houden wel van lekkere grote
Asje nino
Sorry voor de spelfoute

Reageer