Vraag

heb ik een soa?

  • 2 January 2020
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb al een tijdje een soort witte bultjes/ vlekjes in mijn voor huid en op het topje van mijn eikel. Het doet geen pijn maar ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen. Ik ben bang dat het een soa is maar dat wil ik niet ik heb ook nog nooit seks gehad of in contact gekomen met een meisje, wat zou dit kunnen zijn ik ben zelf 15 jaar

alvast bedankt!


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

YOOO GAPPIEEEE ja sorry dat ik dit zo typ maar luister ik heb het ook en nee dit is niks ergs geen ziekte/soa het is:

Een Parelketting. (Zoek op google en daarna geslacht ofs achter) dit is geen ziekte het is een “overdraagbaar” iets van je vader of komt van nature het is dus niks ergs heb dit ook en zocht ‘t op. 
linkje van wiki:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Parelketting_(aandoening)
ik hoop dat je hier wat aan hebt🖤🤘🏻

Bedankt!

Hallo Anoniem995 :)

Je kunt het best naar je huisarts gaan als je vermoed dat het een soa is want die kan jou het beste helpen met het feit dat je die bultjes hebt.

-Dr8gon99

Reputatie 4
Badge +3

Hallo Anoniem995 :)

Je kunt het best naar je huisarts gaan als je vermoed dat het een soa is want die kan jou het beste helpen met het feit dat je die bultjes hebt.

-Dr8gon99

Is geen Soa, het is een parelketting zoek maar op parelketting aandoening. Is hee normaal ik heb het ook

Reageer