Heb ik een kleine piemel?

  • 17 January 2019
  • 11 reacties
  • 3107 Bekeken

Badge
Hallo allemaal, ik ben 13jaar oud en ik ben een beetje ongelukkig over de grote van mn piemel...
Ik heb een kleintje van 6-7 cm stijf en ik denk dat dat klein is nu wil ik aan jullie vragen of dat klein is? ik heb wel al sperma en een beetje schaamhaar.

11 reacties

hey,

of het nou echt klein is weet ik niet maar je bent nog 13, dus alles gaat nog groeien waaronder ook je penis.
ik zou je geen zorgen maken, hij zal nog wel groeien in de aankomende tijd
Hoeveel mannen het ook zeggen, lengte doet er niet toe. Er zijn lange, korte, dikke, dunne, rechte en kromme piemels, ze doen het allemaal. Nouja bijna allemaal denk ik.
De dikte is zelfs belangrijker dan de lengte, zo heb ik me laten vertellen. Er zijn hier ook andere topics over, ik zou zeggen lees je een beetje in, en wees trots op je piemel!
Volgens mij maakt het vrouwen weinig uit. Een heel lange pik kan zelfs pijnlijk zijn tijdens de seks.

Dus: als je kan spuiten en plassen, is je piemel volwassen!
Oke heel slecht. Ik bedoel, niet te onzeker zijn, is niet belangrijk

Groet,
David
@Ronald2001 da's niet eerlijk, ik was nog aan het typen. Ik was eerder 😢
kleine toevoeging, ik kwam dit lijstje tegen online met GEMIDDELD de lengtes, dus hier maar een klein beetje van afwijken is nieteens erg...:

Leeftijd - Gemiddelde lengte penis
12 jaar - 7 tot 10.4 cm
13 jaar - 8,7 tot 13,6 cm
14 jaar - 9,8 tot 14,6 cm
15 jaar - 11,8 tot 15,3 cm
16 jaar - 12,5 tot 15,7 cm
17 jaar - 13,5 tot 15,9 cm
18 jaar - 13,7 tot 16 cm
Badge
Ik zag laatst iemand van 13 of 14 zeggen dat hij een piemel van 18 cm heeft, dus ben ik gemmideld of is hij gewoon bovengemmideld
Badge
@Ronald2001 dankjewel
kleine toevoeging, ik kwam dit lijstje tegen online met GEMIDDELD de lengtes, dus hier maar een klein beetje van afwijken is nieteens erg...:

Leeftijd - Gemiddelde lengte penis
12 jaar - 7 tot 10.4 cm
13 jaar - 8,7 tot 13,6 cm
14 jaar - 9,8 tot 14,6 cm
15 jaar - 11,8 tot 15,3 cm
16 jaar - 12,5 tot 15,7 cm
17 jaar - 13,5 tot 15,9 cm
18 jaar - 13,7 tot 16 cm




Je kunt idd nog groeien, maar maak er plz geen issue van, want dat is het niet. 13 jaar en 18cm lijkt me sterk, en daarnaast verschrikkelijk onhandig. Het gaat om de persoon waar de piemel aan hangt.
Ik zag laatst iemand van 13 of 14 zeggen dat hij een piemel van 18 cm heeft, dus ben ik gemmideld of is hij gewoon bovengemmideld
Nouja, je hebt geen garantie dat het werkelijk zo is .
Het is dus zeker mogelijk dat diegene liegt.
Reputatie 3
Badge +3
@Anogood
Ik zag laatst iemand van 13 of 14 zeggen dat hij een piemel van 18 cm heeft, dus ben ik gemmideld of is hij gewoon bovengemmideld

Ik kan je vertellen dat als je hier op het forum kijkt naar andere seksuele topics, dat vele jongeren zeggen dat ze een penis hebben van 18-20cm en iemand die zei zelfs dat die een penis heeft van 25cm. Ik kan je nu al vertellen dat, dat niet zo is. Misschien dat ze beetje stoer willen doen door te zeggen oh ik ben 11 jaar maar me penis is al 18cm groot, haha geloof je het zelf.

De meeste jongeren hebben een penis lengte van 15/17 cm als ze 18 zijn, dus daar hoef je echt niet bezorgd om te maken. Je penis zal nog wel een stukje groeien in de loop der jaren. en 6-7 cm op 14 jarige leeftijd is gemiddeld.

^
Future
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb ook niet een grote die van mij is stijf 9 cm. Maar heb nog geen sperma. Hoe lang heb jij al sperma? Ik ben 13

Reageer