Vraag

Handschoenen

  • 3 December 2019
  • 6 reacties
  • 1032 Bekeken

Badge

Ik trek een paar keer per dag af maar me ouders vinden dat niet goed

ik wil handschoenen kopen zodat me handen niet vies worden

ik heb het 1 keer geprobeerd met zwarte handschoenen vinyl die voelen fijn aan me penis.

En ik vindt het fijn om zo’n tandarts mondkapje op te hebben

maar ik weet niet waar ik ze kan kopen

ik woon in zeist en ik kan het niet bestellen

kan iemand helpen

 

 

 

en heeft iemand antwoord op deze vraag?

 

https://forum.kindertelefoon.nl/topic/show?tid=44118&fid=32 

 


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Helaas mag je geen privé info delen volgens deze forum dus ook niet je woonplaats maar als je dit niet mag zal ik er helemaal niet aan beginnen of je moet het stiekem doen ivm je wilt geen boze ouders😂

Je ouders hoeven niet te weten dat je jezelf aftrekt. Je kunt het gewoon voor jezelf houden en jezelf aftrekken en na die tijd je handen gaan wassen zodat je geen vieze handen hebt.

Heyo,

Ik vind het bijzonder wat je vertelt. Ga je elke keer als je hebt afgetrokken naar je ouders toe om te zeggen dat je je hebt afgetrokken? Zij hoeven dat toch helemaal niet te weten.  Daarnaast zijn je ouders ook jong geweest en hebben zij toen die tijd ook wel gemasturbeerd. 

Om je vraag waar het te kopen allemaal. De Action.  Omdat je zo vriendelijk was om je woonplaats te geven heb ik even gekeken. En ja ook in Zeist is er een Action aan de Reenenweg 100. Op loopafstand van de Lidl en als je nog koffie wilt drinken kan je naar de overkant naar Coffeeshop Rivia. Jemig wat zijn er veel winkels in Zeist. 

See ya!

Spookyzx. 

Een action winkel die vind je praktisch overal en je kan het vinden bij het werk materiaal + niet duur. 

Ik ben een transgender meisje en heb vaak latex handschoenen nodig omdat ik een vriendin heb en zij houd ervan om haar haar te kleuren en dat spul bijt dus handschoen nodig en denk dat een doos met 100st nog geen €2 kost en die kapjes ook want ben een meisje maar vind nagellak stinken vandaar een masker maar je vind dat gemakkelijk.

Zeist is Nederland als ik me niet vergis dus kijk eens in een Kruidvat winkel die hebben handschoenen maar geen maskertjes dat is vooral werk materiaal en het gemakkelijkst bij een doe het zelver of een winkel zoals een action te verkrijgen 

1 ding vergeet ik en ga ervan uit dat het Nederland is dus zie dat je het niet met grote hoeveelheden koopt omdat dit argwanend kan overkomen en lijken op drugsproductie omdat veel methlabos chemische stoffen hebben gebruiken ze latex handschoenen en maskertjes voor de giftige dampen en je wilt niet verdacht worden van zoiets 

HAHAHA😄. Drugslab. Sorry dit vond ik zo grappig om te lezen. Je hebt wel gelijk hoor. Zal wel grappig zijn als mensen je aanhouden en vragen waar je het voor gaat gebruiken, maar je niet kan antwoorden.

Zeist ligt bij Utrecht. Wist ook niet waar het lag, maar op maps zag ik dat haha.

En veel kopen zou ik ook niet doen, ik bedoel 100st handschoenen, dan kan je 50x plezier mee hebben, of zijn het 100 paar? Want dan zelfs 100x plezier. En zo'n masker, je kan die vaker dan 1x gebruiken lijkt mij.

See ya!

Spookyzx .

Reageer