Vraag

gymleeraar zat aan me

  • 24 January 2020
  • 6 reacties
  • 1322 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik stel me ff voor 

Ik ben kim 13 jaar en zit in de eerste op de mildebare school.

 

Het was op een woensdag en we hadden 6uur gym de les was voorbij het we waren uit de gym leeraar vroeg of ik wou helpen met opruimen en ik zei ja. De rest liep een beetje sloom weg 

Toen ging ik een mat met hem opruimen en dat was achter een muurtje. Toen pakte hij mij vast en voelde aan mijn tepel en trok mijn shirt omhoog ik had een bh aan(ik heb al best groote borsen) hij trok mijn bh uit en begon mijn borsten te likken en te zuigen ik verstijde helemaal ik kon niks doen. Ik zag dat zijn pik stijf was hij haalde hem uit zijn broek en hij ging op een kast zitten en drukte zijn pik tegen mijn borsten aan het stopte hem in mijn mond hij kwam klaar in mijn mond en ik spuugde het uit. Het was in tusen tijd al een kwartier verder hij ging toen naar beneden en duwde mij op een mat en truk mijn broek naar beneden. Ik kwam op de een of andere maniet snel klaar. Toen gig hij mij likken het was al bijna een lesuurvoorbij toen hij zei dat ik alles moest schoon makken ik deedt het maar omdat ik bang was. Hij heeft ook mijn snap gevonden en stuurt mij dingen ik heb hem al geblokt maar hij heeft al 2 keer een nieuw acount aangemaakt  ik moest ook een keer even wachten en toen had hij mij gezecht dat als ik zijn snap nog een keer bloktje ik geschordst zou worden wegens uitschelden van docent. Ik moet nu foto stuuren en opdragten uitvoeren ik ben super bang dat het nog een keer gebeurd   ( de laatste tijd hoef ik geen snaps meer te sturen)  het was allemaal tussen de herfst en kerst vakantie gebeurt nu is hij gestop daar ben ik blij om 


6 reacties

O ja mijn vraag was hebben julie atvies voor me 

Reputatie 1
Badge +2

op scholen is er een vertrouwens persoon meld het aan hem en als ze het kunnen bewijzen dat jij gelijk hebt dan kan hij inpakken en raakt hij zijn baan kwijt en wordt en blijft werkloos want verkrachting staat niet goed op je cv ik zou het met je ouders bespreken want dit kan ook uit draaien op een rechtszaak

beste kim1xoxo

dat is best heftig wat je mee hebt gemaakt.

mijn advies is om met iemand te praten die je vertrouwd bijvoorbeeld jou ouders of jou mentor.

omdat hun kunnen hem ontslaan en naar de politie gaan en hulp inschakelen.

 

als je hem ziet kan je het beste doen alsof er niks aan de hand is.

 

ik wens jou veel succes en sterkte 

 

met vriendelijke groet 

 

annoniempo

Reputatie 1
Badge +2

ps: let op met een rechtszaak gaat het erom wat je kunt bewijzen als je iets van zijn sperma op jou lichaam had was dat keihard bewijs geweest en had je hem achter de tralies kunnen krijgen maar wel fijn dat hij nu gestopt is  

Hey Kim,

Jeetje wat een heftig verhaal. Je kan het beste naar een persoon gaan die je goed vertrouwt. Bijvoorbeeld je Mentor, coördinator, beste vriend(in) of je ouders. Ik weet dat dit waarschijnlijk heel ongemakkelijk gaat worden en je dit niet wilt, maar het is toch het beste om er met mensen over te gaan praten. Die gymleraar zit gewoon hartstikke fout en als jij nu naar iemand toe gaat om te zeggen wat hij allemaal heeft gedaan voorkom je dat andere meisjes misschien ook slachtoffer worden van hem. In overleg met jouw ouders kan je als jullie dat willen ook hulp krijgen bij het verwerken van dit, want het is best wel heftig en ik snap dat het je nogal dwars zit. Ik hoop dat je genoeg moed weet te verzamelen om met iemand te gaan praten :) Veel succes!

Mvg,

Wietse_

Reputatie 2
Badge +2

Lekker naar de politie gaan, hem aan geven samen met je ouders. Die steunen je echt wel en je hoeft je niet te schamen. Dit kan iedereen gebeuren en het is niet echt niet jou shuld, deze gym leraar is ziek en gestoord en moet opgesloten worden. Ga naar de politie met miss screenshots van zijn chats ofzo en laat hun deze man oppakken. Ik hoop voor je dat dit nooit weer gebeurd heb zelf ook zoiets meegemaakt ben zelf een jongen van 16 en toen ik 10 was ben ik ook misbruikt deze man is opgepakt en ik ben in therapie. Nu gaat het iets beter maar 1 ding moet je onthouden, dit is niet jou schuld en je moet je niet schamen het komt allemaal goed. 🙏🏻

Reageer