Gym in onderbroek, is dat gek?

  • 25 October 2022
  • 86 reacties
  • 13119 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

ik heb een vraag. Pas hadden we gym op school (brugklas) en was ik mn gymspullen vergeten. Het was de 3e keer waardoor ik van de leraar de les vrijdagmiddag maar in moest halen. Omdat ik dan altijd paardrijles heb vroeg ik of er echt geen andere oplossing was. Toen zei mn leraar voor de grap dat ik nu ook in mn ondergoed mee mocht doen. Mn vriendinnen zeiden dat ik het gewoon moest doen ook al droeg ik die dag geen bh (mn borsten zijn nog niet heel groot). Eerst zei hij dat hij een grapje maakte en ik gewoon vrijdag terug moest komen maar toen we aandrongen mocht het toch.

Wat ik gek vind is dat ik het eerst wel eng vond maar daarna ook spannend en leuk. Nu vraag ik me af of dat niet gek is en me zorgen moet maken. Herkent iemand dit??  En zou je dit ook gedaan kunnen hebben?


86 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Prima, want afgelopen week hen ik weer een leuke gymles gehad :-)) Omdat alweer een paar weken voorbij waren sinds de laatste keer wilde ik echt graag weer eens zonder gymkleren gymen. M'n bff zei ook dat ik dat gewoon weer moest doen. En mn gymleraar is er volgens mij aan gewent dat ik soms mn spullen 'vergeet', want hij vroeg zelf al of ik de les in wilde halen of weer in mn ondergoed mee wilde doen. Dat laatste wilde ikzelf natuurlijk haha. Sorry, ik ben gewoon een beetje gek denk ik. Ik had die ochtend expres een oude kleine bh aan  getrokken en een slipje dat eigenlijk meer een string is. Jullie willen misschien geen details maar de jongens hadden weer genoeg om naar te kijken haha.  Ik zit alweer na te denken over een volgende keer maar voorlopig geniet ik maar even na...

Liefs Vosje

 

 

Zelf vind ik dit echt niet kunnen en te ver gaan! Die docent zou hier helemaal geen goedkeuring voor moeten geven ook al is het als grapje begonnen. Ik zou het zelf dan ook nooit doen. En dat een mentor het vervolgens ook laat gebeuren vind ik zelf best vreemd want je wilt toch juist op een school dat het veilig is? En iemand half naakt tijdens een gymles vind ik wel een ding… Mijn mentor zou hier direct werk van gaan maken als ze zou horen dat meiden in ondergoed mee gymmen.

Reputatie 7
Badge +4

@vosje_09 vertel maar hoor ik vind het wel leuk om te lezen enzo

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik vind dit niet vreemd of raar heb zelf zonder onderbroek dus bloot moeten gymen!! 😵. Waar? Ik heb een jaar in jeugd gevangenis gezeten met een groep jongens tussen 12-15 jaar. Dat was best wel heftig ik was veroordeeld daar ik  beschuldigd was van een zedendelict met een meisje van school. Ik was toen  13.

Er werd 3 keer in de week gesport. Er was een ontgroenings maand  waar je naakt bent in de groep . Onder de 'smoes' van goed contact en binding met de andere 'bad boys'. Ook als gehoorzaamheid en discipline  aan de begeleider  Voelt voor veel jongens meer als vernedering en schaamte.

Je kreeg ook  seksuele voorlichting en gedrag regels door mijn begeleider. Om ongewilde seks drang  met anderen jongens  of  langdurige geilheid te verkomen.. was de regel om minimaal 3 keer in de week te gaan masturberen. Er was een privé  'afrukhokje'  

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.
 

 

@Alphaboy 

We lezen dat je in een lastige situatie hebt gezeten toen je in de jeugdgevangenis zat. Het klinkt alsof je te maken hebt gehad met seksueel grensoverschrijdend gedrag van de leidinggevenden en dat is niet oké.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Anne – De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +3

@TikTak : ik snap wel dat je dat vind hoor, je bent niet de enige. Ergens anders had het misschien niet gekund. Ik zit op een kleine school en ze zijn hier wel wat gewend, misschien heeft het er mee te maken, geen idee...Ik voel me er dus echt wel veilig bij.

@Ann0 ik zou wel willen maar ik ben bang dat het dan als blog word gezien en dat mag niet..

Badge

Hoi hoi, ik ben een jongen en zit ook in de brugklas. Ik denk dat ik het best raar zou vinden als iemand in zijn onderbroek meegymt, maar ik denk ook dat ik het wel sexy zou vinden

inderdaad wel raar dat de docent het toelaat 

Groetjes van mij

@vosje_09 ik zou hier super opgewonden van worden maar ik zit nu in de 3e dus dan doen dames het niet meer maar. 

Reputatie 3
Badge +1

is niet erg het is een soort van gym broek :)

Reputatie 7
Badge +4

En doe je het nog steeds of ben je ervan af gestapt

Reputatie 5
Badge +3

Haha, sommigen uit mn klas vroegen er ook al naar. Nee, al even niet meer gedaan, misschien doe ik het nog wel eens dit jaar. Een leraar kan er volgend jaar heel anders over denken.

Nu ook even ergens anders wat leuke spanning gevonden :-)

Liefs Vosje

Reageer