Gym in onderbroek, is dat gek?

  • 25 October 2022
  • 86 reacties
  • 12934 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

ik heb een vraag. Pas hadden we gym op school (brugklas) en was ik mn gymspullen vergeten. Het was de 3e keer waardoor ik van de leraar de les vrijdagmiddag maar in moest halen. Omdat ik dan altijd paardrijles heb vroeg ik of er echt geen andere oplossing was. Toen zei mn leraar voor de grap dat ik nu ook in mn ondergoed mee mocht doen. Mn vriendinnen zeiden dat ik het gewoon moest doen ook al droeg ik die dag geen bh (mn borsten zijn nog niet heel groot). Eerst zei hij dat hij een grapje maakte en ik gewoon vrijdag terug moest komen maar toen we aandrongen mocht het toch.

Wat ik gek vind is dat ik het eerst wel eng vond maar daarna ook spannend en leuk. Nu vraag ik me af of dat niet gek is en me zorgen moet maken. Herkent iemand dit??  En zou je dit ook gedaan kunnen hebben?


86 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey @vosje_09 

Zolang je niet naakt doet. Ik zou wel een bh en onderbroek aandoen. Want ik neem aan dat je nu al meer een bh moet dragen dan ervoor!

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo

Reputatie 5
Badge +3

Nee, helemaal bloot doe ik wel in mijn fantasie of ergens anders :-) Zou ook niet mogen van school denk ik. Maar ik kan toevallig wel een beetje sexy slipje dragen :-)

Ik draag niet elke dag een bh trouwens (ik heb cup B, al wordt dat wat klein), ik vind het niet echt lekker zitten. Gisteren dus wel, al had ik best zonder gewild haha.

Liefs Vosje

 

Reputatie 3
Badge +2

Hou ons zeker op de hoogte!

Badge

Hey @vosje_09 

 

nee k snap natuurlijk ook dat je niet iedereen gaat vragen of ze het leuk vinden . mij zelf lijkt het super leuk om een jongen in je klas te zijn en als jij het leuk vind vooral doen ik vind het echt jammer dat ik niet bij je in de klas zit 

 

Reputatie 5
Badge +3

@Hoihou haha, ja dan zou je me in mn slipje en bh zien ja. Daar zou ik geen moeite mee hebben, best kans dat ik je nog wat uit zou dagen haha..

Liefs Vosje

Badge

Hoi @vosje_09 

zou leuk zijn ik denk dat jongens uit jouw klas dat ook vinden 

t is wel jammer dat er regel is geen persoonlijke informatie delen 

Ik heb wel eens in mijn sport bh gegymd en dan had ik een mega kort broekje aan dat vonden alle jongens wel mega leuk om te zien

Je moet het echt zelf weten, alleen ik zou het niet stom vinden of raar ofzo als iemand dat in mijn klas deed maar ik zou gewoon niet weten waar ik moest kijken dan want ja het is wel een beetje weinig kleren Hahah 

liefs Tai 

Reputatie 5
Badge +3

Ik heb wel eens in mijn sport bh gegymd en dan had ik een mega kort broekje aan dat vonden alle jongens wel mega leuk om te zien

Haha, leuk! Deed je dat omdat je het spannend vond? En zei de docent er nog iets over? Zou je het nog eens willen?

Liefs Vosje

Reputatie 5
Badge +3

Haha, ja sommigen vragen al of ik de volgende keer alsjeblieft weer in mn ondergoed mee wil doen :-)

En tja, persoonlijke informatie delen kan helaas niet nee..

Liefs Vosje

 

-onnodige quote verwijderd-

Reputatie 5
Badge +3

Mn mentor (wel aardige jonge vrouw) had me vrijdag na een les nog gevraagd of ik er echt geen probleem mee had. Ik heb gezegd dat dat echt zo was en heb eerlijk gezegd dat ik het wel leuk vond. Zij zei ook dat als ik maar oppaste is het dan zelf mocht weten.

Liefs Vosje

Reputatie 3
Badge +2

Daar heeft ze gelijk in. Succes nog!!

Reputatie 5
Badge +3

Dank je! Een best wel leuke jongen uit mn klas vraagt of ik alsjeblieft alsjeblieft morgen weer in mn ondergoed ga gymen :-)

Dilemma haha

Liefs Vosje

 

Reputatie 3
Badge +2

Weet je al wat je gaat doen? Je kan misschien voor gymen naar de toiletten gaan? En daar vingeren? Misschien dat het ook opwindent is voor het geval dat mensen je horen? Is dit miss niet geil? 

Reputatie 5
Badge +3

Tja, het geilste vind ik toch om door jongens gezien te worden. Maar ik denk dat deze jongen nog even moet wachten.

Reputatie 3
Badge +2

Haha… Hoe bedoel je wachten?

Reputatie 5
Badge +3

Sorry @lunatjeee.xoxo  ,  dat was niet duidelijk..

Ik bedoel dat ik morgen maar wel gewoon in m'n gymkleren ga gymen. Ik zit nog wel op een plannetje te broeden om me deze week eens  ergens door hem te laten betrappen ofzo haha. 

Liefs, Vosje

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey @vosje_09 

Betrappen? Bedoel je dan als je vingert? Zie wel! Dat je condooms bij hebt. je weet nooit. En succes! Hou ons op de hoogte!!

 

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo 

Wees jezelf en veran

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

@vosje_09 en @lunatjeee.xoxo ,

Letten jullie op de forumregels? Jullie gaan off-topic (regel 13). Ook is dit topic inmiddels een chat tussen jullie twee. Dat is tegen forumregel 8: chatten en bloggen zijn niet toegestaan.

groetjes, Mariska (De Kindertelefoon)

Badge

@vosje_09 heyy, is dat niet een beetje risky? Het zou kunnen dat een van die jongens het niet stil kunnen houden. 

 

Groetjes ikbenik2006

Reputatie 5
Badge +3

Die kans is er altijd denk ik.  Zolang er maar niks online gaat aan beeld…

Liefs, Vosje

Badge

Daar heb je wel een punt. zolang jij je er fijn bij voelt, er zeker van bent, en de docenten er mee akkoord zijn

Heb je alle recht om te doen wat goed voelt.

 

Groetjes ikbenik2006

Badge

Hoi, jongen van 13 hier.

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 10

Het zou me echt heel leuk lijken als iemand in mijn klas dat deed, al denk ik niet dat dat ooit gaat gebeuren :(

 

Ik zag trouwens dat je het probleem had op dit forum dat je niet off-topic mocht gaan, als je dat wilt kan je wel bijvoorbeeld een nieuwe topic starten met in de titel er bij dat het een vervolg hierop is en dan delen wat je wilt delen.

Groetjes Anoniemeanimator :)

(tekst aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 10)

Reputatie 5
Badge +3

Hey @Anoniemeanimator , bedankt voor je reactie,  leuk om te lezen, check ook wat andere posts van me zou ik zeggen :-) 

Ik vind het inderdaad leuk om ervaringen te delen en zoek soms ook wel naar wat wel en niet mag, omdat het al snel een blog of een chat wordt genoemt. Een nieuw topic moet volgens mij ook meer zijn dan spannende verhalen delen. Maar wordt vast vervolgt :-)

Liefs, Vosje

Reputatie 7
Badge +4

En hoe gaat het nu? 

Reageer