Gym in onderbroek, is dat gek?

  • 25 October 2022
  • 86 reacties
  • 12931 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

ik heb een vraag. Pas hadden we gym op school (brugklas) en was ik mn gymspullen vergeten. Het was de 3e keer waardoor ik van de leraar de les vrijdagmiddag maar in moest halen. Omdat ik dan altijd paardrijles heb vroeg ik of er echt geen andere oplossing was. Toen zei mn leraar voor de grap dat ik nu ook in mn ondergoed mee mocht doen. Mn vriendinnen zeiden dat ik het gewoon moest doen ook al droeg ik die dag geen bh (mn borsten zijn nog niet heel groot). Eerst zei hij dat hij een grapje maakte en ik gewoon vrijdag terug moest komen maar toen we aandrongen mocht het toch.

Wat ik gek vind is dat ik het eerst wel eng vond maar daarna ook spannend en leuk. Nu vraag ik me af of dat niet gek is en me zorgen moet maken. Herkent iemand dit??  En zou je dit ook gedaan kunnen hebben?


86 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Dank je, ik ben al even 13...wel goede tip om voor de zekerheid even te scheren, je weet maar nooit.  Ik liep er toen een paar zelf uit te dagen dus beetje eigen schuld haha.

Liefs Vosje


Hey hey!

 

Ik zag net je reactie... Scheren zou ik de dag ervoor doen. Zodat je zeker weet. Of de dag zelf. En cup b is al best wat. Ik zou gewoon eigenlijk ookal vond je het spannend... Het niet meer doen.. Het was misschien voor 1 keer eens spannend en leuk... Maar stel ik zag dit voor de 2de keer... Nee... Dat ging er dan over... Misschien kan je andere leuke en spannende dingen doen... En ten slot... Je bent nog maar 13.. Je zit volop in de puberteit. En veranderingen zijn er aan toe. Dus denk alsjeblieft nog eens na! Ik zag ook in een ander topic dat je het gereageerd dat je naakt wilt gymen... Wil je dit nog steeds? 

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo 

Reputatie 5
Badge +3

@lunatjeee.xoxo 
Hey, dat naakt gymen is een fantasie en zou ik misschien best willen,  maar zoals veel fantasien lijkt me dat niet echt realistisch...In onderbroek en bh is natuurlijk gek maar kan wel vindt ik, een bikini is net zo bloot. Maar ik wil anderen ook niet voor het hoofd stoten zoals Mimo het zegt. Al had ik niet het idee dat er klasgenoten waren die het vervelend vonden.  Ik zal er inderdaad nog even over nadenken, dank jullie wel :))

Liefs vosje

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey @vosje_09 

Hopelijk ben je goed 2023 ingestapt!

Ik had je bericht niet gezien..
Heb je al een idee wat je wilt?

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo 

 

Reputatie 5
Badge +3

Hey @lunatjeee.xoxo , wel wat ik wil maar niet wat ik ga doen, haha.

In plaats van school zou ik me ook kunnen richten op mijn groepje waarmee ik tennistraining heb. Daar zitten ook twee leuke jongens tussen...Gelukkig nog wat dagen om rustig over na te denken. Het idee is al spannend:-)

 

Liefs vosje

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @vosje_09 

Let goed op forumregel 13: Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.

Veel plezier verder op het forum!

Groetjes Finn,

De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey @vosje_09 

Misschien kan je afspreken met een vriend? En er wat spannends mee proberen? Of den vriendin kan natuurlijk ook! Dan heb je toch fun! Hou me op de hoogte!

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo

Badge

Het gekke is bij ons op school kan je geen lo lessen nakomen. Als je bij ons een paar lessen mist kan het zijn dat je geen cijfer krijgt. Dan moet je dus een opdracht maken en daar krijg je dan een cijfer voor. Ook als je geen gymkleding hebt kan je gewoon meedoen. Je kan gewoon gymkleren krijgen voor een kleine bijdrage (50 cent). Als je een trainingsbroek draagt kan je meestal ook gewoon in normale kleding meedoen. 

bij ons 3 euro

Reputatie 7
Badge +15

Eens mwt @Mimo , doe jet niet! Het kan opwindend grappig ect. Zijn mar het is niet verstandig, dit ga je warschijnlijk later pas besseffen …… 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +3

@lunatjeee.xoxo  en @Mij_niet_gezien  Er waren al jongens die vroegen of ik het nog een keer ging doen maar ik heb het door jullie adviezen toch nog niet gedaan. Ik heb  wel wat anders bedacht, niet op school maar dat kan ik denk ik niet vertellen want dat is off topic.

@nico4 veel beter systeem dat je voor wat geld wat kan lenen al vindt ik 3 euro best veel

 

Liefs vosje

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey @vosje_09 

 

Dankjewel!!

Ik ben benieuwd wat je bedacht hebt 

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo

Reputatie 7
Badge +15

@lunatjeee.xoxo  en @Mij_niet_gezien  Er waren al jongens die vroegen of ik het nog een keer ging doen maar ik heb het door jullie adviezen toch nog niet gedaan. Ik heb  wel wat anders bedacht, niet op school maar dat kan ik denk ik niet vertellen want dat is off topic.

@nico4 veel beter systeem dat je voor wat geld wat kan lenen al vindt ik 3 euro best veel

 

Liefs vosje

Wat goed en verstandig, ik ben zooo blij dat je mn adviezen hebt opgevolgd…. Verstandig! Ik ben blij dat ik zo ( via dit forum ( jou en andere mensen ) een beetje kan helpen! Al heb jij die grote verstandige stap zelf gezet 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 5
Badge +3

Ja, nu bloos ik wel @Mij_niet_gezien  :)

@lunatjeee.xoxo ik wil het wel vertellen maar denk dat het niet mag omdat de KT het off topic vind…

liefs vosje

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey @vosje_09 

 

Kijk even of het tussen de regels staat? Je kan het proberen. En dan kan je nog zien of het word verwijderd.

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @lunatjeee.xoxo , ik reageer gewoon op je vraag…

Ik tennis en als we trainen is dat met 2 jongens (beide 15) en een ander meisje. Die twee jongens zijn best leuk en flirten steeds met ons enzo, maar niet heel serieus. In de vakantie was geen training maar is de baan wel vrij om te spelen en is het heel rustig. Dat andere meisje was er niet, maar ik en die 2 jongens wel. Vooraf hadden we op de app elkaar een beetje uitgedaagt...Ik heb toen een string (in plaats van een boxer) en mn kortste rokje aangetrokken, dat vonden ze wel wat haha. O ja en op de baan nog even van shirtje gewisseld  om 'een schone aan te trekken’ :)

Misschien ook helemaal fout maar ik vond het best wel opwindend…

 

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven? 

Groetjes, Noa De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey @vosje_09 

Zolang jij het oké vind. Is er geen probleem. Maar denk aan de risico's natuurlijk!! 

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo

Reputatie 1
Badge +1

ik heb een vraag. Pas hadden we gym op school (brugklas) en was ik mn gymspullen vergeten. Het was de 3e keer waardoor ik van de leraar de les vrijdagmiddag maar in moest halen. Omdat ik dan altijd paardrijles heb vroeg ik of er echt geen andere oplossing was. Toen zei mn leraar voor de grap dat ik nu ook in mn ondergoed mee mocht doen. Mn vriendinnen zeiden dat ik het gewoon moest doen ook al droeg ik die dag geen bh (mn borsten zijn nog niet heel groot). Eerst zei hij dat hij een grapje maakte en ik gewoon vrijdag terug moest komen maar toen we aandrongen mocht het toch.

Wat ik gek vind is dat ik het eerst wel eng vond maar daarna ook spannend en leuk. Nu vraag ik me af of dat niet gek is en me zorgen moet maken. Herkent iemand dit??  En zou je dit ook gedaan kunnen hebben?

Waarom zou je zonder BH en in onderbroek gaan gymmen???

Reputatie 5
Badge +3

@EenzameBroMetCrush 

Nou ja, waarom het er staat.  Ik had geen zin om vrijdagmiddag terug te moeten komen en ik vond de gedachte super opwindend en dat was het ook. Sorry, ik ben een beetje gek denk ik…De jongens vonden het wel leuk iig volgens mij...

Ik wil het eigenlijk heel graag nog eens, maar sommigen hier vonden dat ik het beter niet kon doen. Misschien doe ik het nog eens, met een bh aan dan…

Liefs Vosje

Badge

Ik zou gwn doen wat je zelf wil 

Reputatie 5
Badge +3

@Hoihou Ik heb het gisteren toch weer eens gedaan, in ondergoed gegymt… Vorige week met een vriend over gehad en hij zei ook dat ik het gewoon weer eens moest doen. Ik heb gisteren dus weer tegen onze gymleraar gezegd dat ik mijn gymspullen vergeten was. Hij vroeg nu zelf of ik vrijdag wilde inhalen of dat ik weer in mn ondergoed mee wilde doen, omdat ik dat in september ook had gedaan.  Ik zei dat ik het niet erg vond om in mijn ondergoed mee te doen, hij zei dat ik het zelf moest weten. En tja, ik heb er geen spijt van :-)

Liefs vosje

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey @vosje_09 

Ik kreeg net een melding dat je iets had geplaatst.. Misschien moet je hier toch mee stoppen.. Sommige van de klas vinden het misschien niet leuk? Het kan best triggerend zijn… Want ik had je tips gegeven om je te scheren… En die dingen. Ik weet niet of je dit heb opgevolgd? Maar het kan er voor zorgen dat misschien kinderen van je klas seks willen met je. Ik weet niet of je dit zelf oké vind. Want die gaan je pesten enzo… 

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @lunatjeee.xoxo,

Wel lief dat je je zorgen maakt, ik let op ja.. Ik had nu trouwens wel een bh aan. Mn klasgenoten reageerden ook niet vervelend hoor...de jongens keken natuurlijk wel en sommigen zeiden ook wel wat, maar niet op een stomme manier ofzo. De meisjes giechelden vooral, ik ook wel eigenlijk. We hebben gelukkig een kleine klas waar niet gepest word, ik ben er niet zo bang voor. Het kan voor anderen heel anders zijn natuurlijk.

En ja,  ik heb vooraf me onder helemaal kaal geschoren, je weet maar nooit dacht ik ;-) Nog bedankt voor de tip!

Liefs Vosje

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey @vosje_09 

Toppie!! Hou ons op de hoogte <3

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo

Badge

Hoi @vosje_09 

Ik zelf ben een jongen en ik denk dat je gwn moet doen wat je wil. ik zelf zou het leuk hebben gevonden. En zou graag een van de jongens uit jou klas willen zijn. maar ik zou wel vragen zoals @lunatjeee.xoxo  als zij of iedereen het goed vindt

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey @Hoihou 

Jah miss ik ook.. Maar zou het raar vinden. Ben een transmeisje dus kzou zelfs meedoen denk ik! XD

 

Groetjes xx

lunatjeee.xoxo

Reputatie 5
Badge +3

Haha, het is ook wel gek natuurlijk. Ik heb het natuurlijk niet aan iedereen gevraagd, als ik merk dat iemand het vervelend zou vinden zou ik het niet doen. Sommige meisjes zeiden dat ze het wel stoer vonden en een paar jongens vroegen of ik dit vaker wil doen lol (en zonder bh of met een string, hahaha)

Liefs Vosje

Reageer