Skip to main content

Hoi meiden,

Ik ben Patty van 14 en heb best lange schaamlippen. Eigenlijk is alles best groot aan mijn lichaam dus ook mijn borsten. Ik ben erg onzeker of ik met mijn lange schaamlippen wel sex kan hebben met een jongen. Mijn binnenste lippen zijn ongeveer 8 centimeter lang als ik eraan trek. Is dit normaal?  Als ik op de fiets naar school ga doe ik vaak een dikke maandverband in mijn onderbroek, dan doet het minder pijn. Mijn moeder heeft ook best grote lippen.  Graag alleen reacties van meiden. Kuss

Niet onzeker over zijn! 

Het is best normaal denk ik, je moeder heeft ook grote schaallippen zeg je, misschien kan je hier eens met je moeder over praten? 

Als je echt medisch bang bent omdat het pijn doet bijvoorbeeld kan je altijd even naar de huisarts gaan om zeker te zijn x 

Liefs 

Anoniem789 

Het is gewoon natuurlijk, en als jouw moeder ook grote heeft dan is dat ook heel waarschijnlijk de reden dat jij dat ook hebt.  Je hoeft niet voor iets te schamen wat natuurlijk is.

Mocht je 18+ zijn en het bijvoorbeeld nog steeds storen kan je misschien naar de huisarts gaan. Er bestaat volgensmij een soort operatie om het te verkleinen maar dat moet je wel goed overwegen.

Niks om onzeker over te zijn. Ik weet dat veel meisjes dit wel zijn. Ik vind het persoonlijk juist mooier als de binneste schaamlippen wat groter zijn. Dus geen zorgen maken! 

Dankjewel voor jullie reactie 😮

hoe weet je dat je moeder dat heeft

Reageer