Beantwoord

Groot feest

  • 31 October 2018
  • 4 reacties
  • 3499 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy

Ik ben een jongen van 14 (ja er staat op m'n profiel 15, ik weet het) en ik ga binnenkort naar een groot feest. Zelf ben ik wel in een paar relaties geweest, maar nooit iets seksueels gedaan. Het feest zelf staat bekend om de 'seksuele' dingen die daar altijd (echt elk feest) gebeuren, er word bijvoorbeeld echt altijd geschuurd, geschuifeld, en heb verhalen gehoord dat er zelfs werd geneukt op de wc's. Zelf heb ik echt 0 ervaring met al die dingen, maar ik ben wel nieuwsgierig, als er bijvoorbeeld overal en door iedereen word geschuurd, hoe moet ik dat allemaal aanpakken? Hebben jullie ook gewoon tips voor stel er gebeurd iets? Best wel random dit maarja haha.

Dankjuhhh!
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 November 2018, 16:03

Bekijk origineel

4 reacties

naja alles is een eerste keer 🙂, maar dat andere het doen betekend niet dat jij het ook perse moet doen. wees jezelf en kijk gewoon wat er gebeurd
Heyy,
op veel feesten gebeuren zulke dingen. Ik zou je aanraden om gewoon jezelf te zijn en een beetje te flirten met de meiden om je heen. Ook is het misschien slim om een condoom mee te nemen, je weet maar nooit;)
veel plezier!
Veel plezier op Fris.
Heyy,

Bedankt voor de tips! 😛

Reageer