Vraag

Groepsmasturbatie


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hebben jullie ook wel eens gahad dat je na het douchen op school dat iedereen een stijve heefd en dat je dan xinhebt in masturbatie. Het is bij mij gebeurd dat iedereen ging masturberenĀ in het jongenskleedlokaal en deden dat ook wel eens bij elkaar ik ben nu 14 jaar


10 reacties

Zelf heb ik dat nooit meegemaakt. Dit komt ook omdat we op school ons niet hoeven te douchen 😉
Hoi

Aangezien ik een meisje ben, is het minder zichtbaar als een klasgenoot opgewonden wordt in de kleedkamer. Ook denk ik dat ik me hierin niet comfortabel zou voelen rond personen die ik niet goed ken.

Als elke jongen die hieraan deelneemt zich er goed bij voelt en zo nodig bescherming bij zich heeft, lijkt er me in principe geen probleem. Waar ik echter een beetje voor vrees, is dat sommigen misschien uit groepsdruk mee zouden doen. Het zou jammer zijn als dezen achteraf spijt krijgen van wat er zich heeft afgespeeld.

Groetjes
Kenshin

Ā 

Hey Hoi!
Zelf hoor ik hier mensen vaker over,
Het is niet erg als dit voorkomt.
Alleen moet het niet uit de hand lopen.
Zelf krijg ik soms te horen dat het uit de hand is gelopen.
dit kan dan de concequentie hebben dat er sperma word gespoten in het achterwerk van de klasgenoot.
en achteraf word dan gezegd dat de klasgenoot die het slachtoffer was hier niet op zat te wachten.
om dit te voorkomen is het handig duidelijke regels af te spreken voordat het begint.
je kan bijvoorbeeld zeggen: Jongens als het blijft bij aftrekken is het prima, of jongens verder dan pijpen gaan we niet. Of je zegt juist dat je niet wil deelnemen. Doe waar je je prettig bij voelt!

Groet

Post aangepast ivm forumregel 8a: reclame maken is niet toegestaan. Ook in strijd met forumregel 6: plaats geen persoonsgegevens, zorg dat je op het forum anoniem bent.

Ā 

Ja paar jongens hebben elkaar gepijpt maar verder werd er niet sperma in mekaat gespoten ofzo
Zodra iedereen het geil vind is er vgm niks mis. Zou ik ook wel willen!! Klinkt hartstikke geil! Miss kunnen jullie met z'n allen ook een keer afspreken zodat je het lekker de hele tijd kan doen haha


Veel plezier verder!
X
Als iedereen het er mee eens is, waarom niet!
Spreek een keer af om dit te gaan doen, experimenteren kan nooit kwaad. Misschien zijn er mensen die dit vaker willen, ga vooral een keer afspreken!
Reputatie 1
Badge
Ik denk als je een stijve zou krijgen waar andere jongens bij zijn ..dat ze gaan denken je bent homo of BišŸ§..Dus als het vaker gebeurt en iedereen is naakt. Maar het kan ook door een ochtenderectie. šŸŒ In de brugklas havo hadden we de eerste uur gym al om 9.00 . Dus net uit bed en dan in de kleedkamer boxer uit en sportbroekje aan ..enkele jongens hadden nog altijd een harde pik. Voor de grap een jongen deed alsof ie gay is maar hij heeft een vriendin..zei pijp me!! Zijn beste maat pijpte hem met een vies gezicht en alsof hij moeste Kokhalzen. We keken mee best geil toen ie ook zijn sperma in zijn mond kreeg en erna alles doorslikken.,šŸ¤£

klinkt geilĀ 

Ik ben jake ik kom melden dat alles wat ik gestuurd heb niet door mij is verstuurd en niet in absolute serieusheid genomen mag worden. Neem niet serieus wat mensen zeggen op deze website vooral niet op deze topics over sexualiteit.

Ā 

Bedankt voor het lezen van mijn bericht trap niet in de verhalen van mensen en vragenlijstjes helpen absoluut niet.Ā 

Reputatie 1
Badge +2

Hebben jullie ook wel eens gahad dat je na het douchen op school dat iedereen een stijve heefd en dat je dan xinhebt in masturbatie. Het is bij mij gebeurd dat iedereen ging masturberenĀ in het jongenskleedlokaal en deden dat ook wel eens bij elkaar ik ben nu 14 jaar

Was mega leuk

Reageer