groepsdouches


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ga binnenkort op kamp en daar hebben ze alleen grote douches waar je met meerder doucht en het is een kamp van een week dus ik kan moeilijk niet douchen.
Nu vraag ik me af wat ik met schaam/okselhaar moet doen

btw ben 13 en een meisje

10 reacties

wat voor douches zijn het gemengde dus jongens en meisjes samen of apart
Broer gewoon scheren
"Nu vraag ik me af wat ik met schaam/okselhaar moet doen"
Je kunt proberen zo vroeg mogelijk onder de douche te stappen , dan zijn er minder mensen.
Doe ermee wat jij wilt , als iemand er een opmerking over maakt dan kun je iets dergelijks terugkaatsen of het negeren.
Uit mijn ervaring doen de jongens die ik tegen gekomen ben er niet echt moeilijk over, zeker okselhaar.
wel jongens en meisjes apart, maar ik wil niet buiten te bood vallen.
boot*
Broer gewoon scheren
sorry wat bedoel je?
Ik weet niet of dit ook zo is met meisjes, maar ik heb het gevoel dat het 'stoer' is in mijn volleybal team om schaamhaar te hebben. Dit zou ook wel aan mij kunnen liggen.

Als jij niet wilt dat de andere meisjes zien dat jij al schaamhaar hebt, kan je het scheren. Als het je eigenlijk niks uitmaakt, Scheer je het niet
En als jij de enige bent met schaamhaar en iemand er een vervelende opmerking over maakt, kan je iets vervelends terug zeggen of zeggen dat jij al wel schaamhaar hebt en zij niet omdat ze niet alleen mentaal een kleuter is.

Veel succes
Badge +1
ik zou me niet te druk maken over hoe jij er uit ziet. idereen is anders. ik heb nog helemaal geen schaamhaar maar scshaam me daar echt niet voor.
groetjes boy 12 jaar.

Reageer