Vraag

Graag seks willen

  • 30 December 2018
  • 2 reacties
  • 425 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ben een jongen van vijftien,

ik heb een lieve vriendin zij is zestien en is al ontmaagd maar ik dus niet.

we zijn allebei al erg ver in de liefde, maar zij is toch een stuk verder en ik wil dat ook, zoals dat zij mij gaat aftrekken en mij gaat pijpen dat lijkt mij zo opwindend.. en ook dat we seks hebben ze wilt dat gelukkig altijd veilig maar ik durf dit allemaal niet zo goed, ook al lijkt het mij ontzettend opwindend.

zij wilt ook graag dat ik haar bef, dit weet ik nog niet zo goed eigenlijk ook dit durf ik gewoon niet ook al wil ik dat wel.

ik heb een ex en die speelde eigenlijk bijna altijd wel met mijn penus, dit durfde ik wel gewoon en ook speelde ik met haar vagina.

kan iemand mij helpen of advies geven want ik wil jet allemaal wel erg graag, alleen het lukt en ik durf het gewoon niet.

mvg,
mainiak

2 reacties

Hoi

Je zou graag een stapje verder gaan in jullie relatie, maar je vindt het spannend. Zoals Ano04 zei, is het goed om dat aan te geven. Jullie kunnen op jullie eigen tempo bekijken wat jullie fijn vinden. Als het te snel gaat, doen jullie een stapje terug, en als jullie het fijn vinden, kunnen jullie eventueel een stapje verder gaan.

Je hoeft alleen dingen te doen die je zelf fijn vindt. Ook als je je op het laatste moment bedenkt, mag je dat aangeven.

Groetjes
Kenshin
@Mainiak je moet er gewoon met haar over kunnen praten, als jullie een goede relatie hebben kan je gewoon zeggen dat je nog niet zo gevorderd ben op dat gebied, dus nog aan het uitproberen bent. En geloof met dat maakt haar echt niets uit hoor

Reageer