Vraag

Graag seks met onbekende jonge jongens


Reputatie 2
Badge +1

Hallo daar,

ik ben een jongen van 17 en heb een keer een vriend gezoend op een feestje  en afgetrokken bij hem thuis en dat vond ik ontzettend geil en dat wil ik vaker doen. Nu zie ik die vriend alleen niet meer, dus nog een keer proberen zit er niet in. Ik zou heel graag seks met andere jonge jongens willen hebben om te ‘experimenteren’, alleen weet ik niet hoe ik die moet vinden. Ik durf niet via datingapps afspraken te maken en ga het liever niet met mijn vrienden proberen, omdat ik bang ben onze vriendschap te verpesten. bovendien zijn de vrienden om me heen hetero.

 

Weet iemand wat ik kan doen? Meedoen met een orgi/kwartet/trio lijkt me wel wat. Ik weet gewoon niet hoe?


12 reacties

Puur om te experimenteren? Of meer 

Reputatie 5
Badge +3

Lastig wordt dat

Badge

Hoe oud moet de jongen minimaal zijn 

Reputatie 2
Badge +1

Puur om te experimenteren? Of meer 

puur om te experimenteren. niet als doel een relatie krijgen, hoewel ik er wel open voor sta

Reputatie 2
Badge +1

Hoe oud moet de jongen minimaal zijn 

minimaal 15/16 denk ik. het moet in ieder geval geen impulsief kind zijn zegmaar

Badge

Ik ben 15 is dat dan goed

Badge

Als jr zou experimenteren zou je dan ook het roze koeken spel doen dit is ook met jongens

Reputatie 7
Badge +7

Hallo allemaal,

 

even voor de duidelijkheid: op het forum is iedereen anoniem. Het is dus niet de bedoeling om hier contact met elkaar te leggen. Zie daarvoor de forumregels.

Jullie mogen natuurlijk wel tips geven hoe de topic starter dit aan zou kunnen pakken.

 

Letten jullie daar op?

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Hallo, dessel_rain

ben je nog steeds actief op dit forum dan weet ik of ik nog kan antwoorden.

Badge

ja

 

Reputatie 1
Badge

Hallo @Justroan 

gebruik je ook andere platforms of apps of alleen google?

 

Badge

Ja wel op veel plekken. En ik gebruik snap enzo. Maar op snap heb bijvoorbeeld andere naam 

 

Reageer