Beantwoord

Graag elkaar vingeren

  • 9 April 2019
  • 8 reacties
  • 3705 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy ik wil graag met een ander meisje vingeren en dat soort dingen ik ben 11 en als je geïnteresseerd ben stuur dan hieronder of vinger tips
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 April 2019, 20:10

Bekijk origineel

8 reacties

En ben ook 11 trouwens
Hey , soms wil ik ook echt gevingerd worden door een ander meisje , met een meisje waar je mss ren crush op hebt als je bi bent of Gwn met je beste vriendin als jij en zij het echt wel willen ! X
Ik hb hir ook last van🤗
Hey , soms wil ik ook echt gevingerd worden door een ander meisje , met een meisje waar je mss ren crush op hebt als je bi bent of Gwn met je beste vriendin als jij en zij het echt wel willen ! X
Ja maar niemand weet dat ik het doe anders lachen ze me uit denk ik en daarom zoek ik een maatje die hetzelfde heeft
en met wie wil je dat dan doen moest ge toch iemand kiezen ?
Op dit forum is het niet toegestaan om contact ge gegevens te delen
Wat je had geweten als je de regels had gelezen
Hoi @Bimeid, Je hoeft echt niet zo geheimzinnig te doen over vingeren, bijna ieder meisje doet het. Bij vingeren bestaat er geen goed of fout, als jij het lekker vindt dan is het goed. Er zijn inderdaad wel andere houdingen en manieren die je kan doen, maar dat is wel een goeie om het zelf uit te proberen.
Ik ben geen meisje maar ik zou wel graag seks met je willen hebben en jou willen vingeren alleen jammer dat we niet zouden kunnen afspreken omdat je geen persoonlijke gegevens mag delen ik vind dat wel erg jammer

Reageer