Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Glijmiddel uitgeprobeerd

• 20 oktober 2013
  • 17 reacties
  • 1069 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Nouw het klinkt misschien raar maar toch hoop ik dat jullie me kunnen helpen

vandaag was ik op de kamer van mijn ouders en in het nachtkastje vond ik glei middel ik werd heel nieuwsgierig en wouw het uit proberen dus ik pakte het en smeerde het op mijn lul het voelde heerlijk een beetje spelen met mijn lul en zo maar ik vroeg me af zijn er meer mensen die dit al eens hebben gedaan en ben ik nu raar ofzo ik was gewoon nieuwsgierig maarja je weet maar nooit please help

17 reacties

Er zijn heel veel jongens die glijmiddel gebruiken om zich mee af te trekken. Vooral jongens die besneden zijn gebruiken dit veel. Is dus niets raars aan. 
Ook als je niet besneden bent is het normaal. Ik probeer alleen te zeggen dat glijmiddel bijna het meest gebruikte middel is wat jongens gebruiken bij het aftrekken. Dus dat het helemaal niet gek is dat je het een keer hebt geprobeerd.

Zorg er alleen voor dat je het niet te vaak doet, want straks is het flesje leeg en komen je ouders er achter 😛
Gewoon ik smeerde het op mijn lul en ging gewoon aftrekken en zo en dat was super lekker 
Heei awsome!

Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me wel heel lekker(ben een meisje). Het is volgens mij niet raar ofzo. Je leest hier wel eens veel raardere verhalen(als raardere een woord is:P) Als jij het lekker vind kan dat toch gewoon!

xx Gleek

je zou het gewoon moeten proberen ik heb gewoon een vriendin dus het maakt je niet homo gay ofzo en het is heel lekker misschien hebben jouw ouders het ook gewoon in hun nachtkastje 

groetjes awsome
Ik ben niet besneden maar bedankt voor je reactie Johan 
np maakt niet uit hoor ik heb niks tegen homo's hoor als je dat denkt soms
Ook als je niet besneden bent is het normaal. Ik probeer alleen te zeggen dat glijmiddel bijna het meest gebruikte middel is wat jongens gebruiken bij het aftrekken. Dus dat het helemaal niet gek is dat je het een keer hebt geprobeerd.

Zorg er alleen voor dat je het niet te vaak doet, want straks is het flesje leeg en komen je ouders er achter :P

haha zal ik doen
a oke gelukkig 
Ik ben 16 en het is geen rommel hoor het is niks raars je moet het proberen om te weten wat het precies is en hoe het voeld 
Heei awsome!

Ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me wel heel lekker(ben een meisje). Het is volgens mij niet raar ofzo. Je leest hier wel eens veel raardere verhalen(als raardere een woord is:P) Als jij het lekker vind kan dat toch gewoon!

xx Gleek
je zou het gewoon moeten proberen ik heb gewoon een vriendin dus het maakt je niet homo gay ofzo en het is heel lekker misschien hebben jouw ouders het ook gewoon in hun nachtkastje 

groetjes awsome

Haha grappig dat je dat zegt, want ik ben gay namelijk!
Oh nee, zo moet je het niet opvatten, dat dacht ik niet!
Iik heb van die gel kan het daar ook mee?
normaalwrijf ikovermijn zwembroek 
Lijkt meeerlijk gezegd echt een rommelworde

Zorg er alleen voor dat je het niet te vaak doet, want straks is het flesje leeg en komen je ouders er achter :P

het meest gebruikte is de hand van de persoon
T is alleen maar lekker hoor. Maar wat heb je dan gedaan?
OMG. 
srry maar ik zou het zelf nooit proberen!!
Wat is je leefdtijd awesome?

Reageer