Beantwoord

Gevechtssport en seksueel

  • 31 August 2019
  • 11 reacties
  • 1098 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi Jongens en Meisje
Zijn er jongens en meisje die een gevechtssport beoefenen
Kwam het als voor dat de tegenstander, zich seksueel tot aan getrokken voelde .
Hoe oud ben je ?
Welke gevechtssport beoefenen je?
Hoe merkte je dat ?
Vond je het leuk ?
Hoe reageerde jij er op ?

Groetje Timotje
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 September 2019, 22:01

Bekijk origineel

11 reacties

Is dit slechts een leuk vragenlijstje of zit je juist met iets en probeer je er achter te komen wat "normaal' is?
Yo @Timotje

Hoe oud ben je ? 14
Welke gevechtssport beoefenen je? Worstelen

Hoe merkte je dat ? Hij lag op mij ik voelde zijn erectie body contact
Vond je het leuk ? Maak nix uit best spannend

Hoe reageerde jij er op ? Ik fluisterde in zijn oren zachtjes.. Ben je geil of.. geil je op mij 'homo' (PS niet beledigend bedoeld😉)
Reputatie 2
Badge +3
Hoi @Timotje


Hoe oud ben je ? 14
Welke gevechtssport beoefenen je? Judo
Hoe merkte je dat ? Hij zat te hele tijd tegen me aan te leunen en hij kreeg een stiife maar hij zat ook hele tijd naar mijn lul te kijken

Vond je het leuk ? Ja het is een ouwe vriend die ik al 13 jaar ken hij is ook 14 trouwens maar hij wist al dat ik gay was maar hij zei dat hij hetro was maar dat was 1 jaar terug dat hij hetro was

Hoe reageerde jij er op ? Ik vroeg aan hem ben je ook gay hij zei ja

Trouwens dat was allemaal gisteren
Hey Timotje

Gezellig, zo'n vragenlijst 🙂 Sommige vragen heb ik in een wat andere volgorde beantwoord, dus ik hoop dat ik ze juist heb geïnterpreteerd.

Hoe oud ben je ?
Net 18

Welke gevechtssport beoefenen je?
Aikido

Kwam het als voor dat de tegenstander, zich seksueel tot je aan getrokken voelde?
Niet dat ik gemerkt heb.

Hoe merkte je dat ?
Heb je het over die seksuele aantrekking? Die heb ik nog nooit ervaren. Merendeel van de medestudenten zijn een stuk ouder dan ik, en hoewel de meesten een best getraind lichaam hebben, komt er niets seksueels bij kijken.

Vond je het leuk ? Aikido? Dat vind ik inderdaad leuk. Heel gezond ook.

Hoe reageerde jij er op ?
Moest je het over de seksuele aantrekking hebben, is deze vraag voor mij niet van toepassing. Daarbij vermoed ik dat in gevechtssporten als worstelen en judo meer fysiek contact aan de pas komt. In Aikido raak je eerder de pols en schouder aan.

Groetjes
Kenshin
Yo @Timotje

Wou nog zeggen dat worstelen het meest sexy en geilst is.
Je draagt een super dunnen lycra sportoutfit..

Je ziet en voelt echt alles door.
Als je homo of bi bent dan zit je daar op de goede plek. 😉😜

Tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 9.
Als het gebeurd beïnvloede het jullie prestatie positie of negatief ?

De tekst is aangepast i.v.m. forumregel 14
Reputatie 2
Badge +3
@Timotje

Bij mij en mijn vriendje had het geen invloed
Zijn er jongens en meisje die een gevechtssport beoefenen. Yes, me!
Kwam het als voor dat de tegenstander, zich seksueel tot aan getrokken voelde. Op mijn oude sport wel ja, was uiteindelijk ook de reden waarom ik er mee stopte
Hoe oud ben je ? 14
Welke gevechtssport beoefenen je. Op dit moment leer ik mezelf zelfverdediging aan en doe ik individueel boksen. maar toen dat gebeurde deed ik judo
Hoe merkte je dat? Hij zei het gewoon
Vond je het leuk ? op de manier dat hij het deed niet
Hoe reageerde jij er op ? hij bleef me ermee achterna gaan dus op een moment werd ik het zat en voelde ik me onveilig en stopte ik met judo

Xx Darlingyou
Darlingyou ik vind het moetdich van je . En jammer voor je dat je de leuke sport als Judo daar door niet meer doen . Dat de bokssport je veilig is .
He MensPersoon

Ik Kwam op de vragen na dat ik met een vriendin over judo sprak . En haar ervaring is wat zo als die van RepaidTrain11 alleen zij is een meisje . Zij vertelde dat ze twee keer heeft afgesproken met een meisje van Judo . En het voor haar een leuke ervaring was geweest .

Groetjes Timotje
Badge
Het is vechtsport ten eerste, Reactie verwijderd door de Kindertelefoon. In strijd met forumregel 2.

Reageer