Gepijpt worden door "vriend"

  • 12 May 2022
  • 8 reacties
  • 1982 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hy,
Ik ben (jongen)16 jaar en onlangs voegde iemand me toe op snapchat. Hij is 18 jaar zit dus op dezelfde school als mij.  We stuurden gwn wat door, zowat de basis gesprekken tot we opeens aan het welbekende gesprek kwamen: nudes. Nu, mijn eerste gedacht zou zowiso nee zijn want ik ben hetero tot hij foto’s sturde en dan stuurde ik ook maar. Nu vroeg hij om morgen tijdens de middag in zijn auto samen te rukken/pijpen. Ik weet echt NIET wat ik moet doen. Ik wil wel eens proberen maar toch nee, maar dat maak ik ook geen tweede keer mee dus waarom niet. hij verplicht mij ook totaal niet hoor. Hij  zegt bv ook als ik niet wil het ook echt niet moet. Ik ben vooral bang denk ik omdat het de eerste keer is om verder te gaan dan muilen etc. En ik twijfel ook of ik het wel zeker wil.

Hoort dit dan ook bij de experimenteer fase?
Als jullie mij kunnen helpen een keuze te maken/ advies te geven hoor ik het SUPPER graag

dankje wel


Dit topic is gesloten

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Jaloers! Geef mij ook een mens van mijn school op snap!

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben ook jaloers, had ik dit maar.

Reputatie 5
Badge +3

je kunt het doen zolang je eerlijk bent tegen jezelf en hem, als je kiest om het te doen moet je duidelijk je grenzen aangeven van te voren over wat je wel en niet wilt doen.

maar alleen doen als je er zelf achter staat en je je comfortabel voelt bij hem natuurlijk

heb besloten het toch niet te doen, hij accepteerde het volledig en hopelijk een andere keer he;)

Reputatie 3
Badge +2

Hou ons maar op de hoogte😉

Reputatie 4
Badge +4

Hou ons maar op de hoogte😉

Ja graag!

Reputatie 2
Badge +3

@elias123 
Oppasse t kan een pedo zijn! 

hy,
ik had vandaag gwn met hem afgesproken op school om met hem wat te praten op de speelplaats. Duurde maar max een kwartiertje fso hoor maar blijkbaar was het zijn laatste dag omdat hij stage heeft:/. Hij woont 50 minuten rijden van waar ik woon en 30 minuten van school nu moet het toch kunne da zijn stage op 4 minute fietse van mn huis is waar ik elke dag langsfiets haha. Nu zulle we nog zien en khou jullie op de hoogte haha:)