Vraag

Gender twijfel

  • 10 August 2020
  • 5 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben genderfluïd maar ik durf het niet aan iemand te vertellen hebben jullie een tip om het aan iemand te vertellen en wie?


5 reacties

ThatOneGayGuy :)

Je kunt het wellicht vertellen aan bijvoorbeeld je ouders door een brief te gebruiken.

-TheMightySlayer <3

ThatOneGayGuy :)

Je kunt het wellicht vertellen aan bijvoorbeeld je ouders door een brief te gebruiken.

-TheMightySlayer <3

Dankje wel voor de tip ik zal kijken of ik het durf!

Hey,

Heel vervelend inderdaad dat je het niet durft. Ik kan me dat best wel voorstellen. 

Heb je een veilige omgeving om uit de kast te komen? Als dat zo is zou ik ook proberen met een brief of een berichtje uit de kast te komen. Ik kan me best wel voorstellen dat het moeilijk is om IRL uit de kast te komen dus misschien is het op die manier fijner voor jou.

Also heb je al pronouns/voornaamwoorden gekozen? Hoef je niet te zeggen als je niet wil ben gwn beniewd.

Heel veel succes met uit de kast komen, Ik hoop dat het goed gaat!

Hey,

Heel vervelend inderdaad dat je het niet durft. Ik kan me dat best wel voorstellen. 

Heb je een veilige omgeving om uit de kast te komen? Als dat zo is zou ik ook proberen met een brief of een berichtje uit de kast te komen. Ik kan me best wel voorstellen dat het moeilijk is om IRL uit de kast te komen dus misschien is het op die manier fijner voor jou.

Also heb je al pronouns/voornaamwoorden gekozen? Hoef je niet te zeggen als je niet wil ben gwn beniewd.

Heel veel succes met uit de kast komen, Ik hoop dat het goed gaat!

Bedankt voor de leuke reactie!

Ja ik weet zeker dat ik een veilige omgeving heb en over pronouns heb ik nog niet nagedacht ik denk dat het van dag tot dag zal afhangen maar alvast bedankt voor de hulp!

Badge

hoi, ik ben niet gender fluid maar wel gay en ik heb het als eerst aan een vriend/vriendin vertelt (niet aan mn bff want ik was bang dat ik haar kwijt zou raken wat uiteindelijk totaal onterecht was) en dat hielp mij wel heel erg. ik heb het gewoon aan mensen vertelt als ik in een goede situatie daarvoor kwam en op een geven moment vond ik het eigenlijk wel leuk om het aan mensen te vertellen en toen heb ik het aan mijn ouders vertelt (voor mijn ouders wisten 20 mensen het al) Zorg wel dat je het alleen aan mensen verteld waarvan je zeker weet dat ze het geheim houden en zeg er voor de zekerheid bij dat ze het echt geheim moeten houden.

verder vind ik het heel erg stoer dat je het aan mensen wil gaan vertellen. En onthoud dat je de mensen die hier niet normaal op kunnen reageren eigenlijk toch niet in je omgeving wil hebben.

hopelijk heb je hier iets aan. Doei!

Reageer