Vraag

gek verhaal

  • 5 March 2019
  • 3 reacties
  • 2381 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
ik ben een meisje van 18 en ik moet wat zeggen

ik geef bijles aan een jongen maar als hij naar mij krijgt kijkt hij naar mijn borsten en ik vind het soms wel ongemakkelijk maar oke een keer was er niemand in huis en stelde hij voor om ergens anders te zitten ik zij geen probleem dus de belijd was afgelopen en opeen zag ik dat hij een stijve had ik werd opgewonden en zij heb je dat vaker ja zij hij ik ging door vragen heb je al sex gehad nee zij hij oke uiteindelijk raakte ik zijn lul aan het voelde zo lekker dat hij mij zoende we hadden op zijn kamer ook sex gehad is dit erg btw de jongen was 14

3 reacties

Sex in de zin van sex of vingeren / aftrekken
Reputatie 5
Badge +4
Ja je kan er niet veel aan doen als je geil word
Hoi

In principe is het vrij ongepast om als 'leraar' seks te hebben met die jongen, maar aangezien jullie hier beiden mee ingestemd leken te hebben, lijkt het me ok. Het zou kunnen dat de bijles in de toekomst een beetje ongemakkelijk wordt, maar als jullie kunnen praten over wat er gebeurd is, kunnen eventuele twijfels uitgeklaard worden. Ik kan me echter voorstellen dat de ouders van die jongen het niet op prijs zouden stellen, als ze horen dat hij seks heeft gehad met de persoon waar hij bijles van krijgt.

Groetjes
Kenshin

Reageer