Vraag

Geilen op buurmeisje

  • 23 October 2020
  • 2 reacties
  • 1311 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Ik ben nu 15 en een paar jaar geleden, ik denk 3 jaar terug, ging ik wel eens spelen bij een buurjongen verderop. Soms gebeurde het dat hij even weg moest met zijn moeder ofzo, dus zou ik ff beneden een kwartiertje wachten. Niet heel gek. 

Maar op die momenten ging ik met zijn zusje spelen, want ja, dan heb je wat te doen. (Ze is een jaar jonger). Zin verwijderd door De Kindertelefoon.

Ze deed er alles aan om mijn broek uit te krijgen. Ik deed ook een beetje mee, want ik vond dat toen ook wel wat spannend.

Zinnen verwijderd door De Kindertelefoon.

Toen is er niet veel bijzonders meer gebeurt. Behalve dan dat ze nog een tijdje bleef beweren dat de deur van de wc boven niet op slot mocht, die probeerde ze dan open te maken.

Dit moet je niet opvatten als een verschrikkelijk kind ofzo, want zelf wilde ik het ook wel ergens.

Sorry voor dit lange verhaal, want nu komt het pas:

Ik denk daar nu soms aan en zou heel graag gwn weer een keertje dat soort dingen meet haar doen. Het probleem is, is dat ik eigenlijk niet zo vaak met haar broer ben en het is ook wat ongemakkelijk om daar binnen te lopen en te vragen waar zij is, en niet haar broer..

Zinnen verwijderd door De Kindertelefoon.

Ik wilde dit gwn even kwijt. Als je wilt antwoorden mag dat.

Ps. Zij heeft het onthouden, maar als ik ga vertellen hoe ik dat weet, volgt er nog een verhaal.

 

Groetjes

Bericht aangepast door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 3. Bedreiging, discriminatie en seksuele intimidatie zijn absoluut verboden.


2 reacties

Je hoeft daar niet per se binnen te wandelen, je kunt haar toch ook contacten via social media ofzo

Reputatie 3
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Hoi Fluitblokje,

 

Ik Zou contact opnemen via Social Media.

Reageer