Vraag

Geile vragenlijst meiden

  • 18 April 2022
  • 25 reacties
  • 7246 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii,

hier is een geile/leuke vragenlijst voor meiden :

1. Wat is je wildste of geilste fantasie?

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen?

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van?

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee?

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;)

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid?

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak?

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen?

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden?

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt?

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot?

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.)

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd?

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks?

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er?

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?)

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien?

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom?

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen?

Vul allemaal in! :)


25 reacties

Reputatie 3
Badge +1

1. Wat is je wildste of geilste fantasie?

69 met een ander meisje 

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen?

mijn haar borstel onder de douche in me vagina drukken

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet

lang en met een grote voor huid 

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer

mijn borsten zijn een steady c, met bruinige dikke tegels en mijn kont is (al zeg ik het zelf)echt een beetje te groot

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van?

mijn vriendinnen en ik masturberen soms samen onder de douche dus ja

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee?

(Tanden/haar)borstels en soms een kleine komkommer 

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;)

ja mijn moeder, mijn vriendinnen, mijn broer, en een keer de jongens kleed kamer

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid?

ja en ja

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak?

te vaak wat mik betreft 

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen?

ja, geen bh doe ik soms en een keer zo'n kort broekje dat ke mijn kont een beetje kon zien

en soms kleed ik mij om met mijn raam open, en dan zwaai ik naar mensen die dan heel awkward veder lopen.

11. Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden?

Ge beft worden is echt de best geloof mij

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt?

lekker

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot?

ja

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 

6 centimeter 

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.)

kaal met strake schaam lippen en een best zichtbare clitoris (ben je al op mijn antwoorden aan het mastruberen?)

16. Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd?

een keer heel uitgebreid gezoend op het strand topless

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks?

Als mijn ouders niet thuis zijn maak ik wel veel geluid(het maakt mij niet uit of mijn broer thuis is) 

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er?

mijn broer, en ik kwam een keer beneden toen mijn ouders sex haden

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?)

begin in mijn hals, ga dan naar mijn rug, ga veder naar mijn kont en begin er zachtjes in te knijpen en dan via mijn buik naar mijn borsten naar mijn liezen. Dan heb je me geil

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien?

millie bobby brown, er zijn ook wel goeie fake nudes van haar

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom?

doggy of 69

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen?

gym meester, broer, vader, veel klasgenoten, random dakloze man op straat had zijn zaakje omhoog buiten zijn broek

 

oke ik hoop dat je mijn antwoorden leuk vond 

xx

@Vagina11

Jouw antwoord op vraag 14 is fout 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

@Vagina11 heb je ook vragen voor mij? ;)

Reputatie 3
Badge +1

@Milan12356  

Ik heb wel vragen voor jou

1. Wat is dan wel het antwoord op vraag 14

2. Wat is je leeftijd 

3. Wat vond je van mijn antwoorden 

4. Wat vond je van mijn lichaam, kwa wat ik er over heb verteld

Xx je girl

@Vagina11 

1. Mijn antwoord op vraag 14 is: slap 13/14 cm, stijf 20 cm..

2. Ik ben 16

3. Ik vond je antwoorden heel geil, zeker als je gedetailleerd vertelt over vingeren en je lichaam

4. Je lichaam klinkt super, zo te horen zou ik daar wel iets mee kunnenn...

Reageer allemaal meiden ;)

Badge

1. Wat is je wildste of geilste fantasie?  HET DOEN  IN DE ZETEL OFZ

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen? IN DE AUTO GEVINGERD

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet TUSSEN 14-25 CM

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer UH CUP C EN GEWONE BILLEN 7.5/10

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van? /

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee? STIFTEN/DEOFLESSEN/BORSTELS/VINGERS/TANDENBORSTEL

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;) /

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid? VAN JONGENS SOMS

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak? ELKE DAG MINIMUM 2X

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen? /

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden? /

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt? ZOU IK ZO GEIL VINDEN

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot? DENK HET NIET

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 17

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.) GESCHOREN EN MEESTAL NAT ;)

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd? MET MEN ZUS / 

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks? ALS ER IEMAND THUIS IS WEINIG ANDERS NORMAAL

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er?  /

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?) KONT

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien? /

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom? /

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen? /

Vul allemaal in! :)

Hoii,

hier is een geile/leuke vragenlijst voor meiden :

1. Wat is je wildste of geilste fantasie?

Een orgy met veel mannen en vrouwen die allemaal met elkaar bezig zijn.

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen?

Ik heb wel op veel plekken gemasturbeerd. Gekste was denk ik bushokje omdat het gewoon op straat was zeg maar.

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet

Groot en dik

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer

Borsten cup B, en billen wel redelijk groot en rond. Cijfer 8 ofzo

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van?

Ja best vaak. Ik ga soms samrn masturberen met vriendinnen en dat is geil. 

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee?

Meestal vingers en soms haarborstel of deo fles erin 

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;)

Ja, mijn zus, vader, vriendinnen

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid?

Ja beide

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak?

Ja elke dag wel paar keer

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen?

Ja,  soms kleed ik me om vaar een open raam. Of ik het zwembad 'perongeluk' mn borst uit me topje gaat.

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden?

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt?

Heel geil

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot?

Ja

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 

20 cm (lekker groot en geil denk ik hihi)

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.)

Kaal en normale schaamlippen 

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd?

Ja met vriendinnen gemasturbeerd en op veel plekken zelf gevingerd

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks?

Veel

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er?

Ik heb mn broer 2x betrapt op rukken. En mijn broer heeft mij 1x betrapt op vingere. Ik was aan bet vingeren in de woonkamer en toen kwam hij beneden en zag me oepsss

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?)

Hals, oorlel, borsten, billen

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien?

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom?

Doggy, dan kun je lekker ruig

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen?

Ja, ernaar kijken

Vul allemaal in! :)

 

Hoop dat je mn antwoorden leuk vond 

 

@Sanne123 wat deed jij toen je je broer zag rukken? En wat deed hij toen hij jou betrapte?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Letten jullie op forumregel 8, 10 en 13?
8. Chatten is niet toegestaan.

 

10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

 

13. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.. Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp.

 

Een aantal reacties zijn op grond van deze forumregels  verwijderd.

Veel plezier verder op het forum.

Mariska (De Kindertelefoon)

Badge

1. Wat is je wildste of geilste fantasie? het doen in de kleedkamers op school

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen? met een meisje

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet. ja net al te kort, en stijf natuurlijk

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer. borsten cup c geef ik een 7,5. billen geef ik een 3 die zijn veel te groot

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van? ja 

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee? vibrator of de douche

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;) ja een vriendin

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid? ja

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak? ja elke dag 

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen? ja de buurjongen keek toen maar toen werd ik verlegen en rende weg

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden? gebeft dat is zo'n goed gevoel

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt? gadverdamme

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot? al eens gehad

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 16 cm stijf

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.) ja groot

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd? ja

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks? weinig

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er? nee

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?) gewoon aanraking van een jongen of van een aantrekkelijke meid

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien? kendall jenner

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom? 69 ik heb het geprobeert en dat is het

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen? ja ik zat op zijn schoot en toen voelde ik wat en later stond ik op en deed hij zen hand erover

Badge

1. Wat is je wildste of geilste fantasie?

beffen en pijpen met 2 jongens

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen?  Mastuberen in de douche

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet 

niet te dik en niet te lang 

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer

cup A ik ben gwn tevreden met mijn borsten en ik heb rode tepels dus een 9en mijn billen zijn te groot du een 6

 

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van? 
ja mijn nicht 

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee? 
vingers en vibrator

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;)

nee

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid?

Nee

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak?

ja 2 per week

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen?

nee

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden?

niet gehad

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt?

idk

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot?

ja

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 

6 cm

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.)

geschoren medium schaamlippen

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd?

nee

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks?

weinig geluid

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er?

nee

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?)

vagina en borsten

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien?

idk

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom?

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen?

nee

Reputatie 2
Badge +1

1. Wat is je wildste of geilste fantasie? 69 met meisje

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen? In reuzenrad met 3 vriendinnen elkaar gevingert en gebeft ps ben bi

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet? Rond 16 cm 

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer? Allebei groot tepels zijn licht rood en kgeef ze een 9

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van? Ja in het reuzenrad en daarna ook nog een paar keer

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee? Vingers

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;) ja een jongen maar hij betrapte me dus ik heb hem een pijpbeurt gegeven en hij heeft mij gevingert

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid? Ja beide

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak? Elke dag 5 keer ofz

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen? Ja we gingen elkaar vingeren

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden? Ik ben/ heb alleen gevingert en gebeft dus dat

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt? Lekker

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot? Graag

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 13 cm

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.) Geschoren grote schaamlippen en er kunnen 3 vingers in

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd? Ja gemastrubeert

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks? Veel

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er? Ja we gingen samen masturberen

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?) Knuffel van achter tiet aanraken en poes aanraken

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien? Kweenie

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom? 69 is gwn leuk

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen? Ja ik ging op zijn schoot zitten en deed zn rits open zijn pik ging direct in mij we hebben jammer genoeg geen seks gehad

Hoii,

hier is een geile/leuke vragenlijst voor meiden :

1. Wat is je wildste of geilste fantasie?

trio met mijn broer en zijn beste vriend

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen?

gangbang met jongens in een openbaar toilet

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet

lekker groot

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer

75C en normale tepels, ronde maar niet dikke billen. 9/10

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van?

ja telkens als ik seks heb met mijn vriendin

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee?

meestal met mijn dildo

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;)

nee

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid?

ja soms

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak?

ja elke dag bijna

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen?

ja

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden?

gebeft worden als de persoon er iets van kan

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt?

vind ik wel leuk

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot?

ja

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 

15 cm

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.)

geschoren en normaal

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd?

ja

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks?

hangt af van hoe goed de seks is

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er?

ja betrapt door mijn broer toen ik masturbeerde

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?)

zoen in mijn hals, in mijn borst zachtjes knijpen, over mijn buik strelen, hand op binnenkant dijbeen

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien?

zoveel

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom?

doggy

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen?

ja, kijken natuurlijk haha!

Vul allemaal in! :)

 

Reputatie 3
Badge +2

hier is een geile/leuke vragenlijst voor meiden :

1. Wat is je wildste of geilste fantasie? Dat ik met een meisje en jongen seks heb en ik en het meisje squirten tegen elkaar terwijl.de jongen op onze boobs komt

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen? Bff gebeft in achtbaan zij moj ook en een jongen geneukt in het zwembad

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet groot en dik en klaarkomend😂

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer? Borsten groot en roze tepels een 8 en billen groot dus een 7

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van? Ja bff ik werd heel nat

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee? Vingers of borstel

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;) ja bff zus en jongen

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid? Ja beide

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak? Ja elke dag paar keer

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen? Ja toen ik nog niks met mn bff gdn had liet ik mn handoek vallen en toen ginge' we Vingeren en beffen en scharen

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden? Gebeft en penetratie

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt? Heel geil

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot? Ja bff

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 15 cm

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.) Geschoren kleine schaamlippen kunnen 3 vingers in

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd? Ja in achtbaan met bff

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks? Veel 

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er? Ja door een jongen toen pijpte ik hem en hij pakte mij

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?) Dijbeen kont tieten kutje en tong

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien? Idk

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom? Doggy en 69 ze zijn zo lekker

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve  had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen? Ja ik ging op zijn schoot zitten😂

Badge

1. Wat is je wildste of geilste fantasie? Seks hebben met “die ene jongen”

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen? Mezelf vastgebonden met een panty en toen heel hard klaargekomen

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet. 

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer 8/10, dikke kont en ook goeie borsten voor mijn leeftijd 

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van? Alleen bij porno

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee? Ook met voorwerpen, zoals elektrische tandenborstel, stiften en potloden, flacons,schoon lipgloss kwastje,make-up flesjes. Ik vond ook een condoom op mijn broer z’n kamer alleen ik durf die niet in mijn kutje te stoppen  want weet niet of hij heeft gebruikt maar al wel met een potlood in m’n kont gedaan 🤭

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;) nee

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid? Ja

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak? Bijna iedere dag 

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen? Nee 

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden? /

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt? Lijkt me geil

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot? Nee

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar  16 cm?

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.) roze,schaamhaar,strak maar ook weer niet?

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd? Nee

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks? Verschilt,meestal kreun ik wel hard 😋

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er? Nee 

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?) zoenen, m’n kutje,kont,tieten, buik, en beetje pijn erbij mag wel ;)

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien? Geen idee 

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom? Nog geen seks gehad

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen? Ja, bij m’n crush en toen werd ik stiekem wel opgewonden en wou hem in me voelen👍🏻

Badge

1. Wat is je wildste of geilste fantasie?

69 met een ander meisje 

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen?

mijn haar borstel onder de douche in me vagina drukken

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet

lang en met een grote voor huid 

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer

mijn borsten zijn een steady c, met bruinige dikke tegels en mijn kont is (al zeg ik het zelf)echt een beetje te groot

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van?

mijn vriendinnen en ik masturberen soms samen onder de douche dus ja

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee?

(Tanden/haar)borstels en soms een kleine komkommer 

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;)

ja mijn moeder, mijn vriendinnen, mijn broer, en een keer de jongens kleed kamer

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid?

ja en ja

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak?

te vaak wat mik betreft 

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen?

ja, geen bh doe ik soms en een keer zo'n kort broekje dat ke mijn kont een beetje kon zien

en soms kleed ik mij om met mijn raam open, en dan zwaai ik naar mensen die dan heel awkward veder lopen.

11. Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden?

Ge beft worden is echt de best geloof mij

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt?

lekker

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot?

ja

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 

6 centimeter 

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.)

kaal met strake schaam lippen en een best zichtbare clitoris (Tekst verwijderd door de Kindertelefoon vanwege regel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

16. Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd?

een keer heel uitgebreid gezoend op het strand topless

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks?

Als mijn ouders niet thuis zijn maak ik wel veel geluid(het maakt mij niet uit of mijn broer thuis is) 

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er?

mijn broer, en ik kwam een keer beneden toen mijn ouders sex haden

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?)

begin in mijn hals, ga dan naar mijn rug, ga veder naar mijn kont en begin er zachtjes in te knijpen en dan via mijn buik naar mijn borsten naar mijn liezen. Dan heb je me geil

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien?

millie bobby brown, er zijn ook wel goeie fake nudes van haar

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom?

doggy of 69

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen?

(Tekst verwijderd door de Kindertelefoon vanwege regel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

 

oke ik hoop dat je mijn antwoorden leuk vond 

xx

 

Badge

Hoii,

hier is een geile/leuke vragenlijst voor meiden :

1. Wat is je wildste of geilste fantasie?

Een orgy met veel mannen en vrouwen die allemaal met elkaar bezig zijn.

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen?

Ik heb wel op veel plekken gemasturbeerd. Gekste was denk ik bushokje omdat het gewoon op straat was zeg maar.

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet

Groot en dik

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer

Borsten cup B, en billen wel redelijk groot en rond. Cijfer 8 ofzo

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van?

Ja best vaak. Ik ga soms samrn masturberen met vriendinnen en dat is geil. 

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee?

Meestal vingers en soms haarborstel of deo fles erin 

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;)

Ja, mijn zus, vader, vriendinnen

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid?

Ja beide

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak?

Ja elke dag wel paar keer

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen?

Ja,  soms kleed ik me om vaar een open raam. Of ik het zwembad 'perongeluk' mn borst uit me topje gaat.

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden?

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt?

Heel geil

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot?

Ja

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 

20 cm (lekker groot en geil denk ik hihi)

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.)

Kaal en normale schaamlippen 

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd?

Ja met vriendinnen gemasturbeerd en op veel plekken zelf gevingerd

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks?

Veel

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er?

Ik heb mn broer 2x betrapt op rukken. En mijn broer heeft mij 1x betrapt op vingere. Ik was aan bet vingeren in de woonkamer en toen kwam hij beneden en zag me oepsss

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?)

Hals, oorlel, borsten, billen

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien?

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom?

Doggy, dan kun je lekker ruig

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen?

Ja, ernaar kijken

Vul allemaal in! :)

 

Hoop dat je mn antwoorden leuk vond 

 

Omgg dat van je topje dat herken ik😂😂

Reputatie 2
Badge +2

Hoii,

hier is een geile/leuke vragenlijst voor meiden :

1. Wat is je wildste of geilste fantasie? Trio me meisje en jongen ik en meisje squirten over elkaar en jongen komt op ons

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen? Op de tieten van me bff

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet? Groot en hard 

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer? Tieten: groot roze tepels een 9 en kont is btje groot dus 8

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van? Ja bff in de kleedhokjes van het zwembad. Ze zij dat ik op haar tieten moest zitten en met een tiet vingeren

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee? Vingers, haarborstel..

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;) ja bff vrienden vriendinnen

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid? Beide

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak? Ja elke dag 6 keer ofz

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen? Ja bij bff ik bukte mij zonder slipje voor haar. Toen befte ze mij tot ik kwam

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden? Gebeft

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt? Te geil

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot? Ja 100%

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar  14 

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.) Klein bosje middelmatige lippen groot clitje

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd? Jaaaaa

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks? Veeeel

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er? Beide bij bff we hebben beloofd als we dat zien dat we moeten helpen 

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?) Knuffel langs achter kus op mn dijbeen

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien? Riley Reid 

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom? 69 kan met jongen en meisje 

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen? Ja ik zoog hem

Vul allemaal in! :)

@Zonneschijn368 tell me more hahah

Meiden vul in!!

Reputatie 2
Badge

Hoii,

hier is een geile/leuke vragenlijst voor meiden :

1. Wat is je wildste of geilste fantasie?     dat 3 jongens mij gaan masturberen

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen?     ik heb een jongen toen een zuigzoen dicht bij zn lul gegeven.

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet  zolang je dr maar mee kan neuken en hij een beetje groot is.

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer   grote billen, cupmaat e bruin-rode tepels persoonlijk een 8

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van?        ja, we gingen elkaar masturberen

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee?      ja soms wel met deo bus fz

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;)    ja mn ex, stiefvader en stief neef

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid?     ja, vooral kruis van jongens(soms mag ik zelfs ff voel, geillll)

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak?       ja, iedere keer als ik een knappe jongen zie

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen?      ik had toen bij mijn knappe buurjongen “perongeluk”mijn bikini te los gedaan, hij wenkte me naar binnen en hebben we daar een potje liggen neuken🤤

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden?      gebeft sws🤤

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt?        geil

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot?     nee 

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar     geen idee.

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.)     geschoren, groe schaamlippen en kom verder zelf maar kijken. ;)

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd?        ja een keer in zon dixie ofz, een geile jongen kwam binnen lopen want de deur had geen goed slot.

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks?         ligt eraan

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er?          ik had mn stiefvader en moder betrapt, toen had mn stiefvader me een knipoog gegeven en was hij daarna mn kamer in te gaan om te masturberen.

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?)              dichtbij mn borsten/vagina/kont of mn gezicht.

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien?      geen

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom?     alle

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen?     ik had hem toen een knipoog gegeven en na school zijn we zn bed in gedoken

Vul allemaal in! :)

 

Badge

Hoii,

hier is een geile/leuke vragenlijst voor meiden :

1. Wat is je wildste of geilste fantasie? met meerderen jongen tegelijk seks hebben en dat al me gaten gevuld worden🤤

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen?  in de sauna gebeft worden en iemand pijpen in de sauna

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet zo groot, lang en hard mogelijk

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer 8 heb cup c maar wil wel grotere en me billen zijn groot en stevig te groot eigenlijk als ik dat kan zeggen omdat me heupen ook groot zijn zijn er soms broeken die ik niet aan kan. 

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van? nope

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee? meestal vingers maar vooral seksspeeltjes 

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;)nope

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid?ja bij jongens als je het een beetje ziet door hun broek

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak?ja elke dag bijna

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen?ja  op vakantie 

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden?gebeft maar gevingerd worden is ook fijn want dan hoef je zelf niks te doen alleen maar genieten

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt?geil

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot?nee

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar 20cm😏

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.)geschoren, grote clit en schaamlippen

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd?ja met een jongen van vakantie buiten gemastrubeert

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks?veel dat is het geilst

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er?nope heb wel iemand betrapt een jongen van vakantie toen heb ik hem gepijpt en ging op zijn piemel zitten (niet erin)

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?) hand op de binnenkant van dijbeen

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien?geen

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom?doggy is het lekkerste

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen?ja mijn vriendje toen ik zat op zijn schoot en ik keek naar beneden en zag dat hij een stijve had en ging toen nog dichter tegen hem aan zitten zodat we allebei een geil gevoel hadden.

Vul allemaal in! :)

 

Hoii,

hier is een geile/leuke vragenlijst voor meiden :

1. Wat is je wildste of geilste fantasie?

Sex waarin ik gedomineerd word op een strand of in een tuin waar niemand anders is. En dan jn een verlaten huisje de hele dag naakt kunnen lopen met de guy en als ik dan naakt lig te zonnen dat hij dan opeens op me komt en we een goeie sessie hebben en hij me vingert. En hij me overal aanraakt en grijpt en we veel bijzondere sex strandjes uit proberen. 

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen? Niet heel gek maar masturberen op de fiets en strand 

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet 

Niet vies  maar verzorgd 

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer 

Mijn billen ben ik trots op. Ze zijn groot met lichte tan. Mijn borsten mogen groter maar zijn wel mooi( c80) enn ook met een lichte tan en ze pakken makkelijk vast. Billen een 9 en borsten 7.5

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van?

Ja met douchen op de club was prima

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee?

Elektisxhe tandenborstel en doucheknop

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;) Ja tijdens douchen toch ff iets langer iemapdn bekijken

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid? Ja vaak naar iemands kruis

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak? ja iets te vaak op onhandige momenten. Op de fiets vaak als ik met mn clitje over mn zadel wrijf

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen? 

Als ik alleen thuis ben loop ik naakt rond en zon ik naakt. 1 keer keek een vrouw naar binnen toen ik net m'n shirt uit deed maar daarna heb ik de gordijnen dicht gedaan

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden? -

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt? Ligt dr een beetje aan de gedachten vind ik vies maar in t moment doe ik waarschijnlijk alles

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot? Nee wel graag vingeren

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar  

Zozo geen idee 16 cm ofzi

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.) Kort geknipt, grote schaamlippen, groot gat voor de vingers((:

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd? Nee wel een wens

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks? Tijdens masturberen veel kreunen

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er? Nee wel dat ik kreunde in de badkamer en dat mn moeder vroeg of het ging. Toen heb k gezegd dag ik spierpijn heb

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?)

Aanraking bovenbeen, dijbeen, aanraking borstkas, rug

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien? Niemand perce

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom? Het lijkt me heel lekker om tijdens de sex dat iemand mij gaat "rijden" of dat iemand mij van achter pakt of doggy lijkt me heel gked

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen? 

Ja keek ik net iets te lang naar maar ik wel dr wel geil van

Vul allemaal in! :)

 

Reputatie 1
Badge +2

1. Wat is je wildste of geilste fantasie?

seks in het openbaar 

2. Wat is het gekste dat je ooit hebt gedaan op gebied van seks of masturberen?

nog niets geks eigenlijk 

3. Beschrijf hoe voor jou de ideale piemel eruit ziet

iets groter dan gemiddeld

4. Omschrijf je borsten en billen (hoe groot, welke kleur je tepels zijn etc.) en geef ze een cijfer m

Nee ik weet niet hoe groot mijn borsten worden maar nu C. Ik geef het een 8/10

5. Heb je wel eens andere meiden naakt gezien? Hoe/waar gebeurde dat en werd je hier opgewonden van?

 Nee, ik val op jongens

6. Als je masturbeert, doe je dit dan alleen met je vingers of met andere voorwerpen? En waarmee?

knuffels enzo

7. Heb je wel eens iemand begluurd die naakt was? Zo ja, vertel ;)

nee

8. Kijk je wel eens naar het kruis van jongens of de borsten van een andere meid? Jongens 

9. Ben je vaak geil? En zo ja, hoe vaak? Ja 3x per dag ofzo

10. Heb je wel eens expres iets naakts van jezelf laten zien aan mensen? Bijvoorbeeld dat je expres geen bh aandoet of 'per ongeluk' naakt langs een raam loopt? Wat gebeurde er toen? Nee

11.  Voor degenen die al seks hebben gehad, wat vind je het lekkerste: seks (penetratie), gevingerd worden of gebeft worden?  Ben nog maagd 😢 

12. Wat vind je er van of zou je er van vinden als iemand in je mond klaar komt?geil

13. Zou je seks hebben met een andere meid, bijvoorbeeld een vriendin of klasgenoot?  Nee, miss trio

14. Hoe lang denk je dat mijn piemel is? Gok maar stijf:15 cm ofzo

15. Beschrijf je vagina (Geschoren? Grote of kleine schaamlippen? Etc.) gwn normaal 

16.  Heb je wel eens buiten of met andere mensen erbij seks gehad of gemasturbeerd?  Nee, lijkt me wel geil

17. Maak je veel of weinig geluid tijdens het masturberen en/of tijdens de seks? Beetje

18. Heb je wel eens iemand betrapt tijdens de seks of masturberen, of ben je zelf wel eens betrapt toen je naakt was/masturbeerde/seks had? Wat gebeurde er? Nee

19. Van aanraking op welke plekken word je geil? (Bijvoorbeeld een zoen in je hals of een kleine beet in je oorlel, of een hand op de binnenkant van je dijbeen?)  binnenkant dijbeen een borsten

20. Welke vrouwelijke celebrity/bekende vrouw zou je graag naakt zien? Nee

21. Wat is je favoriete seksstandje en waarom?  Geen idee

22. Heb je wel eens gezien dat een jongen een stijve had? Bijvoorbeeld in de klas ofzo? En wat deed je toen?   Nee, 

Reageer