Geile vragenlijst boys only


  • Anonymous
  • 0 reacties
hoe oud ben je?
Wanneer voor de eerste keer gerukt?
wanneer voor het eerst sex?
waar ruk je en heb ke sex?
ruk je alleen of met vrienden?
zoveel mogelijk details graag

33 reacties

hoe oud ben je?
15
Wanneer voor de eerste keer gerukt?
op mijn 12de 13de
wanneer voor het eerst sex?
nog niet
waar ruk je en heb ke sex?
ik trek me af op mijn kamer
ruk je alleen of met vrienden?
Alleen, Hoewel het me geil lijkt om met vrienden te doen omdat je elkaar kan pijpen enzo (Ik vind dat niet gay omdat gay bedekent dat ik verliefd moet zijn wat niet zo is) En om gepijpt te worden.
zoveel mogelijk details graag
hoe oud ben je? ~ 14
Wanneer voor de eerste keer gerukt? ~ gisteravond
wanneer voor het eerst sex? ~ nog nooit :(
waar ruk je en heb je sex? ~ in bed
ruk je alleen of met vrienden? ~ alleen
hoe oud ben je? 
15.5 jaartjes jon
Wanneer voor de eersgte keer gerukt?
op mijn elfde levensjaar
wanneer voor het eerst sex?
nog niet gehad. Heb wel andere dingen gedaan
waar ruk je en heb ke sex?
alleen rukken doe ik het liefst op bed in de douche en heb een potje met een vriendin samen gesteld met allemaal challenges. Een pot bevat locaties en een andere pot de methode hoe te doen. Ieder heeft voor elkaar kaartjes gemaakt. in iedere pot zitten 50 kaartjes oftwel 50 locaties en 50 challenges. We hebben er soort wedstrijd op gemaakt wie als eerste ze allemaal heeft mag of een speeltje uit kiezen of vragen of de ander nog een resterende locatie en challenge wil uitvoeren waar jij dan mag kijken. 
ruk je alleen of met vrienden?
Ik heb tot nu toe 2x voorspel gehad met die hiervoor genoemde vriendin onder de douche. En 1x met 2 goede vrienden (we waren met school naar een duitse stad in een gas gezin) afgetrokken op een kamer bij elkaar omdat we allemaal nogal zin hadden naar 2 weken  maar we hebben niet elkaar gepleziert. iets wat wel is gebeurd met die vriendin.

hopelijk heb je hier iets aan gehad. Ik ben best benieuwd wat de antwoorden zijn namens jou op de gestelde vragen. Zou jij ze zelf misschien ook willen beantwoorden? Alvast bedankt GRTZZZ CR1999
hoe oud ben je? 15 jaar
Wanneer voor de eerste keer gerukt? 11 jaar denk ik
wanneer voor het eerst sex? nog niet
waar ruk je en heb ke sex? meestal op bed, in de douche in de klas
ruk je alleen of met vrienden?
1x afgetrokken door meisje in de wc op school, maar meestal ruk ik alleen
hoe oud ben je?
15
Wanneer voor de eerste keer gerukt?
12
wanneer voor het eerst sex?
X
waar ruk je en heb ke sex?
Sex= x, rukken= op m'n kamer, in de douch en in heet bos
ruk je alleen of met vrienden?
Alleen
hoe oud ben je? 13
Wanneer voor de eerste keer gerukt?  11 volgens mij
wanneer voor het eerst sex? nog niet
waar ruk je en heb ke sex? ik ruk vaak in mijn bed, douche, bureaustoel en in de woonkamer als er niemand is
ruk je alleen of met vrienden? alleen maar lijkt me ****ING geil om het met andere te doen
hoe oud ben je? 15
Wanneer voor de eerste keer gerukt? 11
wanneer voor het eerst sex? nog niet
waar ruk je en heb ke sex? slaapkamer of badkamer
ruk je alleen of met vrienden? alleen
zoveel mogelijk details graag
hoe oud ben je? 17
Wanneer voor de eerste keer gerukt? 11
wanneer voor het eerst sex? 12 of 13, één van de twee, ik weet het niet precies meer.
waar ruk je en heb ke sex? Overal :P
ruk je alleen of met vrienden? Allebei. Ik heb me vaak met vrienden afgetrokken en ben ook verder gegaan, maar ja, ik ben dan ook gay ;)
zoveel mogelijk details graag
Ik ben 17 jaar en rukte voor t eerst toen ik 8 was. in mn bed. ik dacht toen ik klaarkwam dat ik moest plassen 🙂 ik wil heeeeeeeel graag sex maar heb het nog nooit gehad. ik ruk soms buiten, meestal in mn bed of wc of douche. soms film ik het en maak ik naaktfotos, die verstuur ik dan. ik ruk helaas altijd alleen, maar ik ben wel hetero. wat voor details wil je??
Hoe oud ben je? 15 jaar

Wanneer voor de eerste keer gerukt? toen ik 7 of 8 jaar was

Wanneer voor het eerst sex? Nog niet

Waar ruk je en heb je sex? Ik ruk meestal in mijn kamer, onder de douche, in het toilet en soms in de living. Kan ook gebeuren dat ik eens op school ruk of andere plaatsen.

Ruk je alleen of met vrienden? Ik ruk alleen maar zou graag eens met meer doen.
hoe oud ben je? 17
Wanneer voor de eerste keer gerukt? 11
wanneer voor het eerst sex? 12 of 13, één van de twee, ik weet het niet precies meer.
waar ruk je en heb ke sex? Overal :P
ruk je alleen of met vrienden? Allebei. Ik heb me vaak met vrienden afgetrokken en ben ook verder gegaan, maar ja, ik ben dan ook gay ;)
zoveel mogelijk details graag


dat zou ik ook wel willen..
hoe oud ben je?
15 jaar oud
Wanneer voor de eerste keer gerukt?
op mijn 12e
wanneer voor het eerst sex?
nog nooit
waar ruk je en heb ke sex?
in de badkamer
ruk je alleen of met vrienden?
alleen
 
[QUOTE=TripleT;166482]hoe oud ben je? 13
Wanneer voor de eerste keer gerukt?  10 volgens mij
wanneer voor het eerst sex? nog niet
waar ruk je en heb ke sex? ik ruk vaak in mijn bed en op de wc en in de woonkamer als er niemand is
ruk je alleen of met vrienden? Ik dee het op de basisschool met vrienden nu niet meer

Ik ben wel geïntreseerd in Appen of Kik te gebruiken 😛 stuur je kik naar me door. of App ook goed
zou wel een keer met een jongen willen trekken of pijpen maar dat durf ik niet te vragen. Denk wel dat ik bi ben
Hoi allemaal,

Ik zie dat een aantal van jullie ook andere dingen schrijven dan alleen antwoorden op de vragen van het vragenlijstje. Bv. het vragen om details staat niet in het oorspronkelijke vragenlijstje en bovendien begint het op deze manier op een chatgesprek te lijken. Ik wil jullie dan ook vragen de reacties te beperken tot het antwoord geven op het vragenlijstje. Chatten en vragen om contact is helemaal niet toegestaan en in strijd met forumregels 6 en 7.

Groetjes,
Miralda A, de Kindertelefoon
hoe oud ben je? Bijna 16
Wanneer voor de eerste keer gerukt? 11 jaar
wanneer voor het eerst sex? Niet
waar ruk je en heb ke sex?badkamer of slaapkamer
ruk je alleen of met vrienden? 1 keer met een vriend gedaan was best wel raar eigenlijk maar ook wel leuk want dan kan ook beetje uitproberen wat je van andere jongens vind enzo maar nu alleen
ik bmae 12 rukte voor hrt eerst toen ik 10 was ik wl wel sex maar daar is mijn vriendje nog niet aan toe k ruk in bed of onder de douche ik ruk wel eens met mijn vriedje en we pijpen dan ook maar dat is pas sinds kort wand eerst was hij nog niet zo actief op dat gebied
🙂 Grappig en schattig dat jij op je 12e al een vriendje hebt.
Hoe oud is hij? En ja kan op die leeftijd heel goed zijn dat je nog niet toe bent aan sex. Ik vind pijpen al best vroeg op je 12e. Maar goed als jullie het allebei leuk/fijn/lekker vinden dan kan het wel denk ik. Hebben jullie trouwens al sperma dan? Groetennnnnn.
hoe oud ben je? 17
Wanneer voor de eerste keer gerukt? 11
wanneer voor het eerst sex? 12 of 13, één van de twee, ik weet het niet precies meer.
waar ruk je en heb ke sex? Overal :P
ruk je alleen of met vrienden? Allebei. Ik heb me vaak met vrienden afgetrokken en ben ook verder gegaan, maar ja, ik ben dan ook gay ;)
zoveel mogelijk details graag


ik ben zelf 15 en ik wil ook wel met vrienden doen, maakt niet uit wie. zelf ben ik niet gay maar zou het wel leuk vinden om een paar dingen met een jongen te doen
hoe oud ben je? 15
Wanneer voor de eerste keer gerukt? 12
wanneer voor het eerst sex? 13
waar ruk je en heb ke sex? op me kamer of onder de douche
ruk je alleen of met vrienden? met vrienden onder de douch na de wedstrijd of traning gaan we met het hele team elkaar aftrekken en pijpen en in elkaars mond spuiten best geil
Hee,

hoe oud ben je?
13
Wanneer voor de eerste keer gerukt?
10 jaar
wanneer voor het eerst sex?
Nog niet
waar ruk je en heb ke sex?
Rukken: Kamer, douche, wc
Sex: NVT
ruk je alleen of met vrienden?
Alleen, zou wel met vrienden willen doen
Ik ben 12,
Was 7 toen ik voor de eerste keer rukte,
Nog geen sex maar maand geleden wel gepijpt.
Ik ruk overal waar kan en nee nog geen sex,
Alleen, 1 keer met vriend gedaan.
-Ik ben 15,5
-10 denk ik
-14 jaar was de 1e keer
-rukken: op mijn kamer, in bad, op de wc, in de woonkamer, op openbare toiletten, in het bos, in de douches van mijn voetbalclub en de toiletten op school.
Seks: ik bed, in een zwembad, in bad, in de douche, op het strand, in het bos, ik ben een keer op vakantie gegaan met mijn vriendin, en toen hebben we in een stadspark in een stad bij Parijs geneukt.
-Na de training of wedstrijden (3x per week) douchen wij altijd met z'n allen, en dan rukt ook iedereen. Ik ben niet gay, maar ik word toch heel geil van al die gespierde lichamen en grote lullen. We hebben ook een ranglijst van wie de grootste heeft enz, is echt heel leuk. We hebben zelfs 1 speler die homo is, en die gaat de lijst dan af en pijpt iedereen om de beurt! Ook heb ik een goede vriend met wie ik vaak samen ruk en pijp. Voor de rest ruk ik ongeveer 1x per dag nog alleen.
Ik ben 13 jaar
Ik heb voor het eerst gerukt toen ik 11 was
Ik hebnog nooit sex gehad al wil ik dat wel heel erg graag
Ik ruk mezelf meestal in bed of in de badkamer
En ruk alleen maar vind het niet erg als wel met vrienden
hoe oud ben je? 13
Wanneer voor de eerste keer gerukt? In groep 7
wanneer voor het eerst sex? 12
waar ruk je en heb je sex? Douche en/of slaapkamer
ruk je alleen of met vrienden? Vrienden
zoveel mogelijk details graag BRUH

Reageer