Skip to main content

Wie van jullie zit er op watersport 

Ik ben een jongen en zit er zelf niet op maar vind de zwembroeken altijd wel al geil ofzo als ik dan jongens zie in zo’n speedo of jammer of nog beter een wetsuit wordt ik opzich wel opgewonden van en ook bij meiden als die dat aan hebben je kan gewoon alle rondingen zien en dat vind ik wat hebben is dit raar of niet 

en mis beetje off-topic vraag wie is er wel eens gaan zwemmen met een buttplug of iets in

Raadt het niet aan, zeker niet in zout water, kan gaan jeuken 💪💎

Niemand anders die op een watersport zit

Ja ik ben 12 en ik zat op water sport sommige jongens hadden wetsuit aan en andere zwem slips en tijdens het douchen hebben we soms een soort sex dit is echt niet raar

Oh echt klikt opzich wel lekker wat had jij altijd aan dan ook een wetsuit en vond jij dat ook lekker zitten?

Wie van jullie zit er op watersport 

Ik ben een jongen en zit er zelf niet op maar vind de zwembroeken altijd wel al geil ofzo als ik dan jongens zie in zo’n speedo of jammer of nog beter een wetsuit wordt ik opzich wel opgewonden van en ook bij meiden als die dat aan hebben je kan gewoon alle rondingen zien en dat vind ik wat hebben is dit raar of niet 

en mis beetje off-topic vraag wie is er wel eens gaan zwemmen met een buttplug of iets in

Niks raars aan 

@Anonames ik heb soms een zwemslip aan en soms een wetsuit en dan zo een lange 

@Anonames ik heb soms een zwemslip aan en soms een wetsuit en dan zo een lange 

Dat is inderdaad wel lekker

Reageer