Skip to main content

hallo allemaal

 

ik  wordt geil van mijn vriendin maar ik zie haar alleen op insta foto’s en als ik een keer met haar ga afspreken zou ik graag haar in bh willen zien. hebben jullie tips hoe ik daar voor zorg? ik zou heel graag tips willen!!

 

Groetjes Lol0123

Hoe oud ben je? Hebben julie al een keer eerder iets intiems gedaan (bv tongzoenen)?

Wat je antwoorden ook zijn, je kan beter wachten met afspreken tot na corona. Wel kan je een keer videobellen met haar. Heb je dat al een keer gedaan?


ik ben 15 jaar en jazeker hebben we gebeld

 


Heyy! Ik kan me voorstellen dat het best spannend kan zijn, maar ik zou gewoon een keer het gesprek aangaan als jullie alleen zijn en vragen hoe zij hier overdenkt en of zij dat ook oke en leuk vindt. 


Heyy! Ik kan me voorstellen dat het best spannend kan zijn, maar ik zou gewoon een keer het gesprek aangaan als jullie alleen zijn en vragen hoe zij hier overdenkt en of zij dat ook oke en leuk vindt. 

ik ben bang dat ze dat niet wil maar echt bedankt ik denk dat ik gwn rustig aan ga doeon.

 


Hebben sndere nog miss tips ofzo op het voor elkaar te krijgen. En hebben jullie ook ervaring mer??


@Lol0123 ik denk dat het handig is om door te gaan vragen, weet je of ze al masturbeert?


@Lol0123 ik denk dat het handig is om door te gaan vragen, weet je of ze al masturbeert?

nee nog niet gevraagd ben een beetje bang dat ze het raar vindt dat ik dat vraag en dat het onze relatie verpest


@Lol0123 ik denk dat het handig is om door te gaan vragen, weet je of ze al masturbeert?

Heb je tips hoe ik dat kan vragen??


@Lol0123 ik denk dat het handig is om door te gaan vragen, weet je of ze al masturbeert?

Heb je tips hoe ik dat kan vragen??

Dit is een vragenlijst en hier staat in '' heb je ooit gemasturbeerd '' 

 

 


Hey, nodif dr thuis uit ga op de bank een film kijken liefst eng dan kruipt ze tegen je aan en gaat het vanzelf succes!!


Hoi,

 

Dat komt vanzelf wel. Ze zal waarschijnlijk niet de eerste keer bij jou al gelijk uit de kleren gaan. Dat heeft tijd nodig, ze moet je vertrouwen winnen. Begin eerst gewoon rustig met zoenen etc. 

Als je vraagt of ze haar shirt kan uitdoen, zal ze waarschijnlijk denken dat je haar voor de seks hebt. Doe het gewoon rustig aan en laat het vanzelf komen. Dring haar ook zeker niks op en geef haar ook niet dat gevoel. Geef haar de tijd.

 

Jort


1 tip vraag nooit een meid om haar bh te tonen want meiden hebben vaak een verkeerde indruk en gaan je simpelweg ontlopen.

Ik ben een transgender meisje en ik weet dat ik niet eens effe mezelf halfnaakt ga vertonen maar wat kan helpen is de oude drank ongelukje waarbij je per ongeluk drinken op haar shirt morst en vraagt haar shirt te wassen dus bingo of de oude verwarmingsketel truck waardoor het bloedheet wordt en ze zichzelf door de warmte zal uitkleden 


Gewoon als date gaan zwemmen. 


Dank jullie wel dit heeft me echt geholpen.


@Lol0123 wat ik deed met mn ex, ik vroeg van: Welke vragen mag ik absoluut niet vragen of over welk onderwerp niet. Mijn ex zei: Maakt mij niet uit vind alles prima.

En bij mijn ex ik mocht haar kont aanraken en tieten maar wel met kleren aan maar niet in openbaar.


@Lol0123 wat ik deed met mn ex, ik vroeg van: Welke vragen mag ik absoluut niet vragen of over welk onderwerp niet. Mijn ex zei: Maakt mij niet uit vind alles prima.

En bij mijn ex ik mocht haar kont aanraken en tieten maar wel met kleren aan maar niet in openbaar.

oh ik ben jaloers zou dit ook graag willen. heb je tips

 


Hoi @Lol0123 ,

Je moet niet meteen vragen of een meid uit de kleren wil gaan als ze net bij je is.

Bouw de spanning langzaam op en dan zal je vriendin op een gegeven moment haar shirt uitdoen en jou haar bh laten zien.

Maar dring haar niet tot iets, dat vindt ze vast niet leuk.

Wat je kan doen is voorstellen om bij je thuis (zonder je ouders) een Netflix-film te gaan kijken.

Als ze jou meer vertrouwt, zal ze waarschijnlijk haar shirt voor je uitdoen.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Liefs,

Anoniem19228


Reageer