Vraag

Geil van bulges

  • 17 March 2023
  • 10 reacties
  • 1001 Bekeken

Badge

Hoi is het normaal als je geil wordt van je klasgenoten hun bulges?

 

ben zelf hetro 

 

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat lijkt me wel normaal ja.

Reputatie 7
Badge +14

 

 

ik vind die 'bobbel’ in hun onderbroek soms nog geiler dan dat ze gelijk helemaal bloot zijn...ik denk dat het komt omdat je dan nog iets te fantaseren hebt, maar het is me ook nog nooit tegen gevallen als ik hun piemel wel bloot zie 😋, dus ja, het heeft allebei wel wat. Laten we zeggen dat ik omkleden met andere jongens geen straf vind 😂

 


ik val op jongens, dus kijk maar uit haha 🤣, nee grapje, ik 'bespring’ geen jongens, alleen als ze het zelf willen, ben ik over te halen 😉

 

Gr. MickeyMouse 😃

 

Reputatie 1
Badge

Wat zijn bulges??

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Klaasje923,

 

met 'bulges’ wordt gewoon de 'bobbel in je onderbroek’ bedoeld. Die van je piemel en die van bijv. je klasgenoten.

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 2
Badge +1

Ja is wel gwn normaal, niet iets om je zorgen over te maken:)

Reputatie 4
Badge +3

Hoi hoi,

 

Nee hoor, is helemaal niet raar. Ik heb hetzelfde wat  @MickeyMouse idd zegt, je hebt dan nog wat om te fantaseren

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Nick07,

 

precies, fantaseren is echt soms leuker/spannender dan 'm gelijk bloot zien….

Ik heb het ook als jongens een strakke broek dragen bijvoorbeeld en dan ook nog schattig zijn of een leuk accent hebben of allebei.

haha, ik heb zelf ook best vaak een strakke Adidas joggingbroek aan en dan krijg ik of leuk of heel stom commentaar…

 

Gr. MickeyMouse

 

(De tekst is aangepast door De Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 10)

Reputatie 1
Badge

Dat lijkt me wel normaal ja.

Ik ben het met je eens Tim.       Zoals altijd! 💀

Badge

Wjw zoveel mensen hebben gereageerd 

ja

xx Ongel

Reageer