Vraag

Geil op snapchat

  • 7 April 2020
  • 5 reacties
  • 1233 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy ik heb gister dus een jongen leren kennen via snap alleen toen gingen we geilen  hei is 15 jaar oud en we willen mis met elkaar een relatie is dit slecht want ik ben pas 1.. Plus een  een er achter kan iemand mij helpen


5 reacties

Reputatie 2
Badge +1

je moet nooit een relatie starten online want het is zo een vieze oude buurman die vieze dingen met je wilt doen pas op en hij is 4 jaar ouder ik weet niet of dat verstandig is maar dat moet je zelf weten. ik heb je gewaarschuwd

Hij heeft foto's gestuurd van zijn hoofd en ik weet zeker dat die niet van internet afkomt

hallo,

Het kan inderdaad een ander persoon zijn in werkelijkheid.

veel mensen ‘stelen’ fotos van andere mensen op het internet om er beter uit te zien.

stel je zou een relatie met hem willen nemen. zorg dan eerst dat je elkaar een paar keer hebt gesproken via face-time. zo kom je dus ook te weten of hij echt is wie hij zegt dat hij is. 

Wees alsnog op alle gebieden voorzichtig. hij zegt dan wel wie hij is maar je weet nooit de bedoelingen achter het gezicht.

daarnaast ben je nog wel erg jong en kan je een makkelijk doelwit zijn voor oudere jongens.

Wees dus voorzichtig.

 

groetjes Ciroceca

Reputatie 5
Badge +5

Een relatie na1 dag🤔

Weet hij dat je 11 bent? En ik zou nog 2 weken even snappen en gewoon praten en dingen over elkaar te weten komen

Reageer