geil geworden doordat ik mn broertje heb betrapt op fappen

  • 30 March 2022
  • 24 reacties
  • 7702 Bekeken

Badge

Vandaag was ik in mijn kamer op mn telefoon beetje met vrienden appen en toen kwam mijn broertje opeens mijn kamer binnen doet ie wel vaker als hij zich verveelt en toen kwam het moment hij vroeg aan mij hoe hij moest gaan fappen, ik vroeg wan wie heb je dat woord geleerd en hij zei dat ie het heeft geleerd van vrienden in zijn klas maar hij bleef maar vragen hoe je dat doet dus ik zei van dat ie op zn best moest gaan zitten met wat wc papier (voor wanneer die klaarkwam) en dat hij zijn voorhuid naar achter en weer naar voor moest gaan hij gaat weg en niks aan het handje de volgende dag toen ik terug kwam van de wc wou ik hem even irriteren voor de lol dus ik deed deur open en ik betrap hem op masturberen ik werd er helemaal rood van en een beetje opgewonden ik zag zijn piemel en ik werd opeens geil toen dit gebeurde zei ik tegen hem "sorry" en ik deed de deur weer dicht en ging naar mn kamer  

dus mijn vraag is of het raar is dat ik er opgewonden van werd


24 reacties

oh jeetje, dat is awkward. 

in de puberteit raakt men van zo veel rare dingen opgewonden. we kunnen er eigenlijk ook niets aan doen. ik begrijp overigens wel waarom het in dit geval ongewenst zou zijn. 

zolang jij en je broertje het hierbij laten en verder niet iets seksueels samen doen, zoals ik (helaas) vaker zie op dit forum, is er niks aan de hand. 

Apart, maar ik fapte altijd met knuffeldoekje

Reputatie 5
Badge +3

Ach ja kan gebeuren toch?  je hebt hem de tips gegeven hoe hij het moet doen en nu gaat hij experimenteren. Nu je dat weet zul je niet nog een keer zomaar naar binnen rennen. En als dat wel gebeurd dan is dat ook niet het einde van de wereld, het is even ongemakkelijk en daarna vergeet je het weer.

 

Dat je er opgewonden van raakte lijkt me niet heel raar, Ik zou er zelf ook opgewonden van raken als ik opeens iemand zou zien masturberen, doe je weinig aan :)

Reputatie 4
Badge +2

Nee is niet raar

Badge

Vandaag had ik mijn kleren die net uit de droger kwamen op mijn bed gelegd want ik had ff geen zin om ze in mn kast te doen toen ging ik naar beneden om ff wat voor school te doen (huiswerk) toen ik terug naar boven kwam zag ik dat mijn broertje uit mijn kamer kwam dus ik vroeg aan hem wat hij daar deed hij zei niks en ik dacht wat heeft die nou weer gedaan maar ik zei verder niks tegen hem dus ik ga mijn kamer binnen en ik zie dat mijn slip op de grond ligt terwijl hij duidelijk op mijn bed lag dus ik denk dat mijn broertje aan mijn slip heeft geroken 

wat nu???

Hoe oud is je broertje ????

Badge

Hoe oud is je broertje ????

Hij is 12

 

Badge

mijn broertje kwam vandaag naar mij toe en vroeg of we samen kunnen fappen maar ik heb het even uitgelegd dat ik niet kan fappen en ik zei dat fappen een prive momente is voor jezelf toen kwam hij dichterbij en prikte in mn kont dit heb ik daarna besproken met mijn ouders en zei zeiden dat hij net in de puber fase is en dat ik hem moest negeren maar ik denk dat hij opgewonden ofs van mij raakt want ik zag zijn piemel ook bewegen toen die bij mij stond

 

wat kan ik eraan doen om dit te laten stoppen?

Reputatie 5
Badge +3

heel goed dat je hebt uitgelegd hoe het zat, als hij het nog een keer probeert bij je moet je gewoon zeggen dat je dat niet wilt. het is even volhouden en dan zal je broertje er uiteindelijk wel mee stoppen verwacht ik. Als dat niet zo is kun je nog een keer naar je ouders gaan en zeggen dat het nu wel heel irritant begint te worden.

Badge

Ik was gister om 21.00 thuisgekomen van een feest en ik had gerookt en mijn broertje had dat geroken dus hij zei hij dat we samen moesten masturberen anders gaat hij het zeggen tegen mn ouders. Dat heb ik gedaan maar nu kan hij mij misbruiken.

ik weet gwn niet meer wat ik moet doen

 

 

(Onnodige seksuele details verwijderd door de Kindertelefoon in verband met regel 9)

Hoe oud is je broertje ????

Hij is 12

 

Hij is TE jong !!!!(oké , ik ben ook 12 , maar toch !!!) Zeker voor zo'n dingen !!! En wat hij doet is gewoon seksuele misbruik!! Ik zou met iemand hierover praten . Hij is pad 12 en begin al met seksuele misbruik!!! Ik zou aangifte doen !!! En met een vertrouwenspersoon hier over praten (Misschien kindertelefoon???)

 

Emma

Badge

Hoe oud is je broertje ????

Hij is 12

 

Hij is TE jong !!!!(oké , ik ben ook 12 , maar toch !!!) Zeker voor zo'n dingen !!! En wat hij doet is gewoon seksuele misbruik!! Ik zou met iemand hierover praten . Hij is pad 12 en begin al met seksuele misbruik!!! Ik zou aangifte doen !!! En met een vertrouwenspersoon hier over praten (Misschien kindertelefoon???)

 

Emma

Ik heb even heel goed gesproken met hem dat hij het niet meer moet doen anders ga ik alles tegen onze ouders zeggen en ik zei dat zijn playstation wordt afgepakt

Reputatie 5
Badge +3

goeie, hopelijk stopt hij nu en is het hiermee klaar

Reputatie 4
Badge +3

Ik snap het wel. hem wel en jou ook.

btw ik had me niet laten chanteren. samen iets doen is lekker spannend, maar niet onder druk.

 

xx

Badge

Mijn broertje hoefde vandaag niet naar school en ik was vroeg uit dus was alleen thuis met met mn broertje. Hij kwam mn kamer naakt binnen en vroeg of we samen konden masturberen omdat hij het echt niet meer kon hebben ik was ook op omegle omdat ik zelf ook heel geil was en toen heb ik omegle afgesloten en gezegd dat we een keer samen konden masturberen dus ik deed de deur opslot en heb mijn kleren uitgetrokken. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Ik kon het niet weerstaan.

 

is dit erg?

Reputatie 1
Badge +2

Ik snap dat je geil was enzo maar dat was niet slim want nu gaat hij dat gebruiken om u te chanteren als je niet wilt ofzo en hij is 12 maar hoe oud ben jij want dat maakt ook veel uit en geloof me ik kan uit ervaring spreken want er is ooit zoiets bij mij gebeurt

Reputatie 4
Badge +2

Mijn broertje hoefde vandaag niet naar school en ik was vroeg uit dus was alleen thuis met met mn broertje. Hij kwam mn kamer naakt binnen en vroeg of we samen konden masturberen omdat hij het echt niet meer kon hebben ik was ook op omegle omdat ik zelf ook heel geil was en toen heb ik omegle afgesloten en gezegd dat we een keer samen konden masturberen dus ik deed de deur opslot en heb mijn kleren uitgetrokken. De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Ik kon het niet weerstaan.

 

is dit erg?

Wat is er gebeurd?

Reputatie 1
Badge +2

Zij heeft hem afgetrokken en gepijpt

 

Reputatie 3
Badge +1

Doe in het vervolg misschien je deur op slot. Als hij zegt ik ga het tegen je ouders zeggen zeg dan dat het gewoon niet oke is.

Reputatie 1
Badge +2

En is er nog iets gebeurt

 

Trekken Julie elkaar nog vaak af of is er ook al meer gebeurd tussen jullie

Reputatie 2
Badge +1

hoi hoi, 

 

Ik heb het even allemaal gelezen. 

 

Maar ik zou als ik jou was niet meer toelaten bij je broertje hoe meer ja je zegt hoe vaker hij het wil je moet het gewoon duidelijk maken dat wat hij doet niet meer kan ik weet dat nee zeggen heel moeilijk is maar het is niet te bedoeling ik weet niet hoe oud jij bent maar dit is niet helemaal de bedoeling 

nee is nee 

en probeer te praten waarom hij het zelf zou willen en waarom hij dit met jou zou willen doen 

Badge

Geil man ik wil ook

 

 

 

 

onnodige quotes verwijderd 

Badge

Geil man ik wil ook

 

onnodige quotes verwijderd 

Dit moed je niet wilen, aangezyn dit samen met familieeden erg ongepasd is

Reageer