Vraag

Geil en praten

  • 22 August 2018
  • 10 reacties
  • 3552 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen. Ik ben super geil heel vaak en wil dan graag met een ander iemand praten die ook geil is of om die persoon geil te laten worden. Heeft er hier iemand tips daarvoor?
Ik ben trouwens 15 en een meisje

10 reacties

uhm met vrienden/vriendinnen die je kent, het is tegen de regels om hier je contact gegevens te plaatsen
Mag geen contactgegevens uitwisselen. Zijn er sites waar ik veilig met mensen kan chatten of heeft iemand nog super geile verhalen waarop ik dan lekker kan masturberen? (Is leuk als je jezelf omschrijft qua uiterlijk en doet alsof je het bij mij doet)
Ik ging vroeger naakt op omigele
heeft iemand nog super geile verhalen waarop ik dan lekker kan masturberen?
nee maar ik weet een site met veel seks verhalen wat je misschien leuk kan vinden
https://www.seksverhalen.nl/, ik weet alleen niet of deze link mag van Kindertelefoon dus als het niet mag word hij wel weggehaald
snapchat doe ik ook en dan naaktfoto’s enz en fantaseren met diegene. Wel zonder hoofd natuurlijk!! En miss ook handig om je locatie dan uit te zetten.

Groetjes
Reputatie 2
Badge +2
Ik praat ook op snap en stuur ook dickpics en dan ga ik met haar fantasieren wat als ... Snap je 😂?
Reputatie 3
Badge +2
Ik ben ook vaak geil, ik heb een meisje ontmoet op de app yubo(tis een soort kindertinder om vrienden te maken). Met dat meisje praat ik veel op snapchat over seks enzo en het is echt heel leuk. Dus ik stel voor yubo te downloaden.
Reputatie 2
Badge +2
Ok
Badge +2
Hoi, jullie mogen wel tips uitwisselen, maar geen gegevens onderling!

Groetjes,
Meike_
De Kindertelefoon
Badge

Mag geen contactgegevens uitwisselen. Zijn er sites waar ik veilig met mensen kan chatten of heeft iemand nog super geile verhalen waarop ik dan lekker kan masturberen? (Is leuk als je jezelf omschrijft qua uiterlijk en doet alsof je het bij mij doet)

Je kan een account maken op bvb instagram, met valse gegevens. Dan blijft t ook annoniem. Hiermee bedoel ik een acocunt, van jouzelf zonder foto’s etc, waarmee je met andere mensen kan chatten.

Ik ben trouwens een jongen van 14 jaar.

Reageer