Geen sperma?

• 20 mei 2014
  • 9 reacties
  • 882 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Iedereen praat over die leuke dingen, ik kan lekker aftrekken, lange penissen en ik krijg erectie. Nou bij mij zit dat anders denk ik. Ik krijg altijd een droge eikel na een tijdje en sperma heb ik nog nooit gezien. Wie weet waarom?

daan_banaan

9 reacties

nouja... blijkbaar komt t gewoon nog niet bij jou! 🙂 kan even duren he sommige hebben t al heel vroeg en sommige heel laat. geen zorgen komt vanzelf!

Matthijs
Geachte, 

Waarschijnlijk zit jij in de peroide dat je een tiener word. de meeste jongens krijgen hun zaadlozing (nattedroom) rond hun 10-18 de levensjaar.
Sperma krijg je rond je 13e. Het is niet te zeggen wanneer precies, de een krijgt het eerder en de ander krijgt het later. Voor je 16e moet je het sowieso hebben.
hee hondenkoekje, t is zoals Daan banaan t heeft gezegd, bij iedereen is t zo, misschien moet je iets ouder zijn, en voila
Ik snap niet precies wat je nou tegen me probeert te zeggen. 
Sorry, ik heb de namen verwisseld 😕 je moet de namen andersom bekijken 😛
Ah vandaar! Dat dacht ik al 😉
Badge +17
Bij de één komt het eerder dan bij de ander. Ik bedoel, er zijn ook jongens van 16 jaar zonder enig okselhaar ofso, terwijl anderen het al op hun tiende krijgen. Jij krijgt nou eenmaal pas laat je eerste zaadlozing. Je hoeft je nergens zorgen over te maken fso, komt goed man! Gewoon lekker doorgaan.
Je bent nog jong, je kent het gevoel van klaarkomen wel maar er is nog nooit iets uit gekomen. Op een dag komt er opeens sperma uit.
Komt allemaal wel.

Reageer