Vraag

Geen orgasme wanneer ik klaarkom

  • 25 November 2019
  • 7 reacties
  • 420 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een 15 jarige jongen en ik zit met een probleem.

Wanneer ik mezelf aftrek ( wat ik al een paar jaar doe ) voel ik geen ontlading of gevoel wanneer ik klaarkom. Ik kom wel gewoon klaar met veel sperma en het masturberen voelt wel gewoon goed alleen wanneer ik klaarkom voelt het alsof ik geen orgasme heb. Terwijl ik dat vroeger wel had. Ik maak me hier erg zorgen over dus heeft iemandt een antwoordt? Ik heb geprobeerd om een pauze van 5 dagen te houden alleen dat hielp ook niet.

 

Alvast bedankt


7 reacties

Misschien voel je je onvoldoende opgewonden? Trek je te snel af waardoor je te snel klaarkomt? Trek je misschien niet goed tijdens je orgasme, dus te snel, of langzaam, of niet op juiste plekje druk zetten. 

Misschien moet je het op een moment doen dat je heel geil bent?

Kan een prostaat ontsteking zijn omdat de prostaat sperma aanmaakt, erectie geeft maar ook de prikkeling in de penis maar bij een ontsteking kan die prikkel verminderen. Dit kan je testen door een vinger in de poep te duwen en doet dit pijn is er een ontsteking omdat de prostaat opgezwollen zal zijn en dus geïrriteerd. Het kan dat als je dit doet je een gevoel hebt dat de erectie afneemt wat ook duidt dat er iets fout is omdat anaal vingeren bij jongens een prostaat stimulans geeft waardoor er juist een hardere erectie moet zijn.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo,

 

fijn dat jullie meedenken met de vraag van Anonym11. Wel wil ik er even bij zeggen dat alleen een dokter kan bevestigen wat er aan de hand is, ga dus niet direct ervan uit dat je een prostaatontsteking hebt als je bovenstaand advies gaat uitproberen en het pijn doet. Ga liever naar de huisarts, die kan het met zekerheid zeggen.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Sorry voor de late reactie,

Ten eerste voelt het niet 'fijn' wanneer ik met mijn vinger in mijn anus ga. Ten tweede wil ik koste naar.kost vermijden om naar de dokter te gaan aangezien mijn ouders niet weten dat ik sexueel actief ben. En zeggen van iedereen doet het en bla bla bla maakt me.even niet uit. Heeft iemandt tips ofzo om het te checken zonder hulp van ouders of dokter?  En komt dit probleem vaker voor bij jongeren?

 

Alvast bedankt.

Kijk eens op: sexualiteit.nl

en dan: problemen met klaarkomen

 

maar beter is idd je huisarts

Ik heb het ook wel waneer ik enorm snel klaarkom komt er vaak ook niks en als ik rustig doe komt er wel wat dus ja

Reageer