Vraag

Gay vriend boos na pijpen

  • 17 November 2021
  • 11 reacties
  • 3100 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, Ik ben Michael (Niet echte naam), 15 jaar en ben hetero.

 

Ik ben al jaren lang beste vrienden met Joep (Niet de echte naam) en ik vertrouw hem volledig. Maar de laatste tijd is hij aan het veranderen, Het begon er mee dat hij steeds vaker seksuele vragen stelde aan mij tot het zo ver kwam dat hij wilde experimenteren met mij, omdat ik zon goeie vriend ben. Zelf was ik ook nieuwsgierig, maar wilde het nog even uitstellen.

 

Paar weken later spraken we bij hem af om aan Ak te gaan. Maar na een halfuurtje begon hij weer over of ik met hem wilde experimenteren. Dus ik vroeg wat hij dan wilde doen en hij antwoord met of hij zijn gang mocht gaan. Ik knikte en hij begon. Hij trok eerst mijn broek uit om vervolgens mijn onderbroek uit te doen. Hij mompelde steeds dat ik knap was, maar was veel te erg opgewonden om er over na te denken.  Hij begon met pijpen, hij deed het heel wild en bij mij ging er al iets borrelen in mijn hoofd. En in het begin was ik zelf ook best nieuwsgierig dus we hebben in het begin elkaar steeds afgetrokken en gepijpt. Na een tijdje dat hij mij gepijpt te hebben kom ik klaar in zijn mond, maar hij stopt niet en slikt het door en gaat verder, En toen besefte ik ergens van, misschien is hij wel gay. En ik ben echt niet tegen gay, maar ik ben gewoon hetero en wil hem niet valse hoop geven dat ik verliefd op hem ben.  Maar ik had niet de kracht om hem te stoppen.  Hij vroeg of ik hem wilde pijpen tot hij kwam en ik deed het. Ik wilde hem gewoon niet kwetsen., maar later wilde ik dit gewoon niet. dus probeerde los te komen van hem, maar hij had mijn hoofd met twee handen stevig vast en liet mijn hoofd op en neer bewegen. Na een tijdje kwam hij klaar in mijn mond. We hebben daarna onze kleren aangetrokken en tijdens het aantrekken vroeg ik waarom hij dit eigenlijk wilde. Zijn antwoord was dat hij mij leuk vond en ik antwoord meteen. Ik vond dit voor een keer wel leuk, maar ik vind jou niet leuk leuk. Hij is toen heel erg boos geworden, en gaf mij de schuld van dat ik hem gebruikt zou hebben. En dat ik hem valse hoop had gegeven. Sinds dien negeert hij mij en ik mis hem als vriend. Zo zou je niet als vrienden uit elkaar moeten gaan. 

 

Ik baal van mezelf en hoe het gegaan is. Ik vroeg me af hoe ik dit anders had moeten aanpakken en of hoe ik het goed kan maken met hem? Miss hebben jullie tips hoe ik dit kan aanpakken ? 


11 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Zeg tegen hem dat je er nog een keer over wilt praten.

Vraag hem of hij verliefd is (misschien niet ‘op mij’) maar gewoon ‘verliefd’.

Dan kan hij uiten wat hij voelt.

Jij kunt antwoorden dat het voor jou erg moeilijk is dat jij zijn gevoelens niet kan beantwoorden.

Het draait namelijk niet om hem, maar jij bent er ook nog. Voor jou is het ook moeilijk om gevoelens te beantwoorden die jij niet hebt.  Hopelijk heeft hij ook begrip voor jou.

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@jongen999 Dat is een goeie dankjewel. Als we echt zulke goeie vrienden zijn dan zouden we idd allebei respect moeten hebben voor elkaar. Alleen hij wilt niet meer praten met mij, heeft alle contactdingen geblokkeerd en hij negeert me als ie me ziet. Tis soms zo vervelend

Reputatie 6
Badge +7

Laat je niet opjagen. Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn gevoel, ook al probeert hij dat zo te draaien.

Hij was/is verliefd op jou.  Jij hebt hem geen valse hoop gegeven; hij zag wat hij wilde zien.

Als hij geen valse hoop wilde hebben had hij moeten zeggen: Ik ben op jou, ben jij ook op mij?   Dat is mega-eng dus ik snap dat hij dat niet deed. Maar daardoor ging hij wel zelf dingen invullen, en vooral met wat hij graag wilde.

Dus voel je niet schuldig.

-onnodige quote verwijderd-

Thanks! Je hebt gelijk, tis alleen moeilijk om dat even te beseffen

 

Reputatie 6
Badge +7

En een liefde-afwijzing is gewoon heel pijnlijk en het is mogelijk dat hij jou nu gaat ontlopen; het is voor hem niet nodig om er telkens mee geconfronteerd te worden. 

Dus het kan zijn dat jullie vriendschap hierdoor verandert.

Dat is jammer. Je kunt laten blijken dat het je niks uitmaakt dat hij op jongens valt en dat je het leuk vindt dat hij je graag mag.  Verliefdheid gaat ook wel weer over en hij vindt wel iemand anders. Hopelijk kunnen jullie goede vrienden blijven. 

Badge

Ik wil ook echt graag experimenteren met een vriend dat lijkt me echt zo geil 

@voegtoe T was wel geil, maar is niet iets wat ik snel weer zou doen

 

@jongen999 helemaal waar. Thanks!

 

Badge

@Huppeldepupnogwattes ik heb een vraag

@voegtoe Vraag maar raak!

Badge

Jammer dat ik geen echte vriend heb die ik vertrouw en die ook wilt experementeren

Reageer