Gay Sexualiteit

• 15 February 2013
  • 44 reacties
  • 3029 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!

Ik ben Baboew en ik ben homo.
Zelf kom ik hiervoor uit. Ik heb er geen probleem mee dat mensen het weten.
Ook ben ik gewoon mezelf. Ik trek aan wat ik leuk vindt. 

Ik heb een vragen lijst voor jullie. Zouden jullie deze willen invullen ?

1. Ben je tegen homo sexualiteit ?
2. Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ?
3. Wat vindt je van de Gay Pride ?
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ?

Groetjes

44 reacties

1. Ben je tegn homo sexualiteit ? nee, absoluut niet
2. Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ? een mens valt op een mens. het gaat er niet om welk voorkeur van geslacht diegenen heeft.
3. Wat vindt je van de Gay Pride ? sstiekem vind k het wel grappig en leuk haha ;0
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ? ik weet het nog niet zeker, ik voel me wel seksueel aangetrokken tot meisjes, maar ik weet het nog niet.
1. Ben je tegen homo sexualiteit ? Nee
2. Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ? Iedereen moet kunnen zijn wie hij of zij wilt zijn, en dat moet geaccepteerd worden. 
3. Wat vindt je van de Gay Pride ? Dat vind ik eigenlijk wel onzin. 
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ? Geen idee? 
Hoi!

Groetjes
ik weet niet of ik je dit moet vertellen maar wij maken altijd grapjes over homo's enzo maar ik woon ook in Brabant (Xd) maar als er een homo bij is (gebeurt regelmatig) dan houden wij ons in.

mvg. Mr. Pringles,
Hetzelfde hier! Denk dat het overal zo is 😛
[QUOTE=Baboew;63843]Hoi!

1. Ben je tegen homo sexualiteit ? nee helemaal niet
2. Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ? ik vind dat het niet uit maakt of je nu een meisje of een jonge leuk vind je moet doen waar je je het gelukigste bij voelt
3. Wat vindt je van de Gay Pride ? wat is Gay Pride
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ? nee niet echt
bye en als iemand iets hierover iets negatief tegen je zegt trek je daar dan niks van aan 😉
1. Ben je tegen homo sexualiteit ?nee echt niet doe wat je zelf wil
2. Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ? mij maakt het niks uit doe waar je zelf zin in hebt
3. Wat vindt je van de Gay Pride ? grappig maar ook dom
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ?als je in het begin van de puberteit komt (12 -13 jaar) dan weet je het BIJNA nooit zeker
1. Nee totaal niet !! Dat gaat ook niet, mijn beste vriend is homo, en dat vind ik zo leuk !!
2. Wat kan ik het hen kwalijk nemen dat ze op jongens vallen?? Ik val zelf op jongens!!
3. Ken ik niet
4. Neen, ik ben een meisje, maar ik ben ook niet bi of leso...

Ik vind het super dat je je geout hebt !! En als mensen iets negatiefs zegge ?,, Who Cares?
1. Ben je tegen homo sexualiteit ? - Nee, me halve familie is het trouwens haha
2. Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ? ben ik niet
3. Wat vindt je van de Gay Pride ? grappig, ik heb er ben er zelfs een keertje naar toe gegaan.
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ? Nee, niet dat ik weet iniedergeval ben nog maar 13 er kan nog van alles gebeuren. maar ik denk het iniedergeval niet
1. Ben je tegen homo sexualiteit ? Nee , heb er geen problemen mee 
2. Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ? Ben ik niet , ikwil zelfs heel graag een homovriend :) 
3. Wat vindt je van de Gay Pride ? Haha leuk , vind het gezellig met al die homo's en dan gewoon lekker gek doen!
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ? Nee, ik ben een meisje maar ik val op jongens dus ben ook niet lesbisch :) 

Alsje x
1. Nee iedereen moet zichzelf kunnen zijn.
2. Ik vind dat als je verliefd op iemand bent, daar niks mis mee is. Wel sneu als diegene zelf geen homo is... (voor beide)
3. Flauwekul
4. Nee geloof t niet

hoop dat je hier wat aan hebt x
1. ja, ik vind het superranzig.
2. ik vind het gewoon apart, ordinair, als homo's gwoon op straat lopen te zoenen
3. ordinair, vreselijk
4. nee, geen denken aan
1. Nee
2. Nee
3. Goed
4. Nee
1. Ben je tegen homo sexualiteit ? Nope. 
2. Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ? Tja, waarom niet? Wat zou een reden zijn om homo seksualiteit te verbieden? We leven in 2013, niet in 200.
3. Wat vindt je van de Gay Pride ? Ik maak me er niet zo druk om.
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ? Nee.
1. Ben je tegen homo sexualiteit ?nou ik vind het best wel raar
3. Wat vindt je van de Gay Pride ?kut
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelensNEUJ!
@popipo123 wrm vind je dat raar ? al vind je homos en lesbies raar, vind je heteros ook raar, want t is gwn precies tzelfde..
1. ja, ik vind het superranzig.
2. ik vind het gewoon apart, ordinair, als homo's gwoon op straat lopen te zoenen
3. ordinair, vreselijk
4. nee, geen denken aan

Waarom wat hebben wij jullie aangedaan? Als wij een hetero stel zien zoenen zijn we van aww how cute. And dan verafschuw je ons omdat we ons zelf zijn?
Ik verafschuw jouw naam. YOLO? Trek je broek op en doe een normale jas aan.
heyy,
1. Neeee! absoluut niejj
2. omdat je er niets aan kunt veranderen, je bent zo geboren. dat kan je niemand kwalijk nemen
3. Nicee! ik ben dr nog nooit geweest maar het ziet er leuk uit op tv
4. weet ik niet. ik kijk wel de heletijd naar een heel leuk meisje bij mij in de klas, en vind haar bezz  wel leuk... ik ben ook een keer vliefd geweest op een jongen. wat betekend dit denk je??

x
1. Ben je tegen homo sexualiteit ? Absoluut niet.
2. Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ? Iedereen moet gelijk behandeld worden, je mag gewoon zelf weten wat je doet en op wie je valt, vind ik.
3. Wat vindt je van de Gay Pride ? Lijkt me super leuk en gezellig.
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ? Haha nee, ik ben gewoon hetero.
1. Ben je tegen homo sexualiteit ? NEEEE
2. Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ? Iedereen moet verliefd kunnen worden op wie hij/zij wil.
3. Wat vindt je van de Gay Pride ? Ja dat is altijd super gezellig!
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ? lesbo hier.
1. Ben je tegen homo sexualiteit ? Absoluut niet.
2. Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ? Iedereen moet gelijk behandeld worden, je mag gewoon zelf weten wat je doet en op wie je valt, vind ik.
3. Wat vindt je van de Gay Pride ? Lijkt me super leuk en gezellig.
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ? Haha nee, ik ben gewoon hetero.
Helemaal gelijk!!:o
1. Nee, ik ben niet tegen homoseksualiteit. Je mag jezelf zijn! 
2. Ik ben er niet tegen omdat iedereen zichzelf mag zijn en zich verbonden mag voelen met iemand anders. 
3. De Gay Pride vind ik een beetje raar, eerlijk gezegd. 
4. Nee, ik ben niet homoseksueel of lesbisch. 
xxxx
  1. Nee, helemaal niet!
  2. Iedereen is gelijk, ik vind het al sws niks dat er gescholden of gelachen wordt om homoseksualiteit, en dat er elke dag wel 100 keer geroepen wordt zo van: ,,GAY!!!, of ,,Ha! Gaay!!" Voor mij is het je wordt verliefd, en dat maakt niet uit of je op een jongen of een meisje verliefd bent, je houdt van diegene, en ookal is die ander niet op jouw, die moet jou wel met respect behandelen, want immers, het is iemand die van je houdt en om je geeft.
  3. De gaypride vind ik zelf wat minder, ik vind het prima dat mensen die dat willen dat ook mogen doen, maar hierdoor worden de vooroordelen tegen homo's versterkt. Mensen gaan denken dat alle homo's zo zijn, en dat is minder goed voor jongeren die ermee zitten, want de meeste homo's zijngewoon net als alle anderen.
  4. Jaa! Ik ben verliefd op een hele lieve en schattige jongen, en hij gedraagt zich alsof hij ook een beetje op mij verliefd is 😃 !!!
Insaneboy86

P.S.   Zouden jullie ook naar mijn topic willen kijken???
ik weet niet of ik je dit moet vertellen maar wij maken altijd grapjes over homo's enzo maar ik woon ook in Brabant (Xd) maar als er een homo bij is (gebeurt regelmatig) dan houden wij ons in.

mvg. Mr. Pringles,

Ik woon in breda (brabant) en daar is het best normaal als mensen grapjes maken over homo's zolang je maar geen mensen beldigt als je de grapjes maakt
Nee, ik snap ook niet waarom mensen dat zouden zijn.
Voor, je moet zelf weten wie je bent/wil zijn.
Lijkt me leuk om een keer heen te gaan :D
Nee 😉
Heey!

1. Ben je tegen homo sexualiteit ? Nee totaal niet!
2.Waarom ben je tegen of voor homo sexualiteit ? Ik ben lesbisch en ik ben bezig met mijn coming-out en waarom zou iemand tegen zijn?! Wij zijn toch gewoon normaal?!!
3. Wat vindt je van de Gay Pride ? Een beetje overdreven....
4. Heb je zelf gaysexuelen gevoelens ? Jazeker

xx Gleek

Reageer