Gay of niet?

  • 18 October 2019
  • 8 reacties
  • 500 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik ben een 14 jarige jongen die twijfelt of hij Gay is of niet.

Meestal wanneer er niemand thuis is doe ik make-up op enz maar ik vraag me af of dit nou normaal is of niet? Ik val wel op vrouwen maar ik twijfel nog steeds.

xx


8 reacties

Hoi!

Je bent pas 'gay' als je seksuele voorkeur jongens is als je een jongen bent. Is dit het geval?

Groetjes!

Nee maar ik vind het gwn raar dat ik dit soort dingen doe terwijl het niet normaal is

Hoi!

Je moet vooral doen waar jij blij van wordt, wat jou gelukkig maakt.

Dat het niet vaak voorkomt, betekent niet dat het raar is. En het komt vaker voor dan je denkt hoor (James Charles enz.).

Besteed niet te veel aandacht aan het "beslissen" of je gay, bi of hetero enz. bent. Je komt er gedurende je leven vanzelf achter. Je hoeft jezelf niet in een hokje te plaatsen.

Geniet vooral van de dingen die je leuk vindt om te doen :)

Xx

 

Reputatie 1
Badge

is best wel gay als je mij vraagt:kissing_heart:

Reputatie 1
Badge

heyy eerst vroeg ik me dat ook af! maar het maakt echt niet uit of je make up op doet of niet maar als je echt niet weet of je gay bent dan zul je het ook niet zijn zowel dan voel je diep van binnen dat

ik hoop dat dit advies helpt!

heey Woefduke05,

Eigenlijk vind ik het helemaal niet gay, als je gay bent heb je ook seksuele gedachtes bij jongens. & als je make up op doet ben je niet persé gay, je vind dit waarschijnlijk gewoon leuk om te doen! Je kan ook bi zijn, misschien is dat het wel! 

 

xx Indy

Badge

make up is helemaal niet gay, er zijn meerdre jongens die hetero zijn en make up dragen. dus daar ligt het in iedergeval niet aan

je hoeft niet perse homo of een meisje te zijn om make-up te dragen,

en misschien ligt het probleem niet mij je geaardheid maar bij  je gender 

 

ik hoop dat ik heb kunnen helpen

Reageer