Vraag

Gay of bi?

  • 4 June 2019
  • 1 reactie
  • 240 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik slaap al een lange tijd slecht ik blijf maar nachtmerries hebben over mijn seksualiteit, dus ik vroeg me af wat jullie denken.

Toen ik 14 was kreeg ik mijn 1e vriendje we hadden een half jaar een relatie en hadden wel gezoend enz. Maar het voelde na een tijdje alsof er iets niet klopte als hij me kuste dacht ik soms aan vrouwen en wachte ik af tot hij stopte omdat ik het soms vies vond of saai. Ik blaimde het op mijn autisme, omdat ik verwachte dat het daar mee te maken had. In die relatie zei ik wel eens tegen hem dat ik dacht bi te zijn maar dan nam ik het daarna snel terug. Ik maakte me elke dag zorgen en hoopte dat hij het uit zo maken niet omdat ik niet van hem hield maar omdat het me allemaal te veel werd. Uiteindelijk maakte ik het op een vredige ruzie loze manier uit. Ik kwam de dag daarna op school en realiseerde me iets wat echt alles veranderde. Ik was net naar een andere school gegaan en zat daar pas 4 maanden. Ik liep de klas in en daar zat ze mijn nieuwe echt goede vriendin we hadden elke dag de slappe lach en deden echt vet veel samen. Meestal bleef ik ook met haar in de klas tijdens de pauze om te kletsen dat vOnd ik veel leuker dan met mijn vriendje kletsen, maar nu was het uit en iets in mijn hoofd keek naar haar (en ik ben echt niet iemand die perse in een relatie moet zijn een relatie is speciaal en daar moet je er niet te veel van hebben) en iets vonkte er. Door mijn autisme haat ik aanraking echt 100% meestal trek ik weg en zeg ik iew zelfs bij mijn ouders, maar bij haar merkte ik dat ik excuses aan het zoeken was om haar maar aan te raken. Zoals spelletjes dat je stop moet zeggen voordst iemsnd je schouder aanraakt. We bleven maar oog contact maken en oog contact maken. Ik heb die hele week alles eraan gedaan om erachter te komen of ik haar nou leuk vond elke mogelijkheid die ik had was ik of formus aan het schrijven of de kindertelefoon aan het appen. Aan het einde van de week (vrijdag) waren we allebei heel vrolijk en dus ook best aanrakerig. Ik kwam er die dag achter dat ze me leuk vond en ik was zo blij zo ontzettend blij. (Toen ik dat bij mijn ex vriendje had was ik enthousiast maar daarna had ik de heke nacht wakker gelegen en me zorgen gemaakt dwt was als ik teruf kijk een slecht teken). Ik was over de wolken echt alles was perfect. We hebben nu bijna een maand een relatie en ik heb me nog nooit zo begrepen verliefd en vrij gevoeld ze is gwn echt de beste van de hele wereld. Ik probeer alleen het verschil tussen iemand knap en aantrekkelijk vinden te vinden. Ik denk zelf dat ik gay ben en niet bi maar wat denken jullie?

1 reactie

U bent wat u wilt zijn!

Reageer