Vraag

Gay of bi

  • 21 July 2018
  • 6 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik weet niet of ik bi of gay ben ik weet niet hoe ik erachter moet komen, ik wil heel graag tegen iemand het kwijt alleen dan wil ik zelf wel eerst weten als wat ik dan uit de kast moet komen, heeft iemand tips?

6 reacties

Voel je je aangetrokken bij meisjes of jongens? Of alleen bij jongens?

Later kom je echt achter. En het is niet erg dat je het nu nog niet weet.

Uit de kast komen doet iedereen op zijn eigen manier. Maar doe het alleen als jij er echt klaar voor bent. Op internet staan genoeg tips :D

Groetjes,
Ik weet alleen dat ik (ook?) op jongens val ik ben btw 14
Dan heb je genoeg tijd om het nog te onderzoeken 😃 zelf val ik niet op meiden. Dus zelf weet ik niet waar je op moet letten met iemand leuk vinden ??. Maar neem de tijd om te kijken of je mannen of vrouwen leuk vind. En haast je vooral niet. 😃
Hi ganerboii,

je weet het als je het weet. Volgens mij is er niet echt een trucje of testje voor en kun je het niet forceren.

Bovendien kun je ook uit de kast komen met dat je sws op jongens valt en dat je twijfelt of je misschien wel of niet op meisjes valt. Dan kun je er iig open over zijn en is het eruit.

Ik denk btw dat het verhaal dat je als jongen op jongens valt het “moeilijkste gedeelte is”. Er later nog aan toe voegen dat je als jongen meisjes ook leuk vind, zal niet zo’n grote schok geven, denk ik.

Ik snap wel dat je het nu al allemaal zou willen weten, maar ja, als het nog niet zeker weet dan weet je het nog niet zeker.

Btw mijn twinbroertje en ik vallen ook op jongens. We zijn 15,5 jaar oud en al bijna 3 jaar uit de kast. Voor ons is het al langer duidelijk dat we alleen op jongens vallen en dat gaat in ons geval voor 99,9999% ook niet veranderen.

Maar iedereen is verschillend en dat is ook niet erg. Ik zou zeggen, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde.

Veel plezier en geluk op je ontdekkingstocht :)

Groetjes,
M&M’s
Maar ik ben zo bang dat mijn vrienden raar zouden reageren want soms sturen ze wel eens een foto van een ‘geile chick’ en ik weet dan nooit hoe ik moet reageren ik zeg dan altijd een beetje zo van euh ja geil hoor en dan probeer ik het een beetje te vermijden want ik voel me seksueel niet aan getrokken tot meiden maar ik kan ze wel heel aardig vind maar ik ben nooit verliefd geweest op een meisje maar iniedergeval mijn vrienden zeggen dan van ‘gast dat is toch fucking geil, of ben je gay ofzo hahahahah’ dus omdat ze altijd zeggen van ben je gay ofzo ben ik bang voor hun reactie
Hoe zijn jullie erachter gekomen?

Reageer