Gay best friend wilt sex????!!!

  • 19 March 2017
  • 5 reacties
  • 2544 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen ? ik heb al 7 jaar een gay best friend hij is 20 ik 17.. laatst zei hij dat hij heel graag een keer sex wou hebben met een vrouw.
(We hebben allebij een vriend) ik voelde me vereerd dat hij dat zo aan me durft te vragen... (knuffelen samen slapen enzo doen we al jaren) dus daarom vroeg Hij het aan mij omdat ik hem niet zal uit lachen als het niet lukt of wat dan ook. Het probleem is dus dat mijn vriend antI gay is en al een hekel aan hem heeft... als hij dan hoord dat ik met hem naar bed ben geweest flipt ie ? aangezien het mij een leuke en grappige ervaring lijkt wil ik het wel doen.. aangezien ik wel vaker bij hem slaap hoeft mijn vriend er niet achter te komen dat ik het net hem heb gedaan.... wat zouden jullie doen in mijn schoenen? Zelf zo iets mee gemaakt?

5 reacties

Als ik jou was zou ik het niet doen, het is hetzelfde als vreemd gaan. Jou vriend vertrouwt jou en als je dat dan achter zijn rug omgaat doen dan ben je niet te vertrouwen. Het enige wat je kan doen is aan je vriend vragen of hij het goed vindt, maar dat lijkt mij persoonlijk niet zo'n goede optie 😉 . Je gay friend kan heus wel met een ander meisje seks hebben, dat hoeft niet perse jou te zijn, zelfs als je het zelf ook wilt.
Wow ja daar zit indd wel wat in... Je hebt gelijk ik moet het niet doen ik krijg erna ook wel spijt ja.... dankje ?
Hey mensen ? ik heb al 7 jaar een gay best friend hij is 20 ik 17.. laatst zei hij dat hij heel graag een keer sex wou hebben met een vrouw.
(We hebben allebij een vriend) ik voelde me vereerd dat hij dat zo aan me durft te vragen... (knuffelen samen slapen enzo doen we al jaren) dus daarom vroeg Hij het aan mij omdat ik hem niet zal uit lachen als het niet lukt of wat dan ook. Het probleem is dus dat mijn vriend antI gay is en al een hekel aan hem heeft... als hij dan hoord dat ik met hem naar bed ben geweest flipt ie ? aangezien het mij een leuke en grappige ervaring lijkt wil ik het wel doen.. aangezien ik wel vaker bij hem slaap hoeft mijn vriend er niet achter te komen dat ik het net hem heb gedaan.... wat zouden jullie doen in mijn schoenen? Zelf zo iets mee gemaakt?
dat lijkt me niet slim om te doen emmak
K zou het niet doen dan gaat hij vreemd en krijg jij ambras me zijn vriend dus
Grtjs ?
Badge +5
Van wie gaat je vriend dan horen dat jullie seks hebben gehad? Je GBF houdt zijn mond wel, als ie een echt goede vriend is, dus ik zie het probleem niet.

Andersom: zou jij het een probleem vinden als hij met een lesbische dame zou neuken? Als het antwoord daarop "ja" is, moet je het zelf uiteraard ook niet doen met je GBF.

Reageer