Vraag

Gay speeltjes vragen

  • 26 August 2019
  • 5 reacties
  • 2851 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik ben 16 en gay, maar dit is niet zo relevant voor mijn volgende vraag.

Ik vind het een fantastisch gevoel om een iets in mijn anus te steken. Dit doe ik dan ook regelmatig, maar aangezien ik nog thuis woon en mijn broer (18) op mijn kamer slaapt, heb ik niet echt de kans/privacy om een dildo aan te schaffen. Ik zou graag iets hygiënisch en 'assvriendelijk' gebruiken als speeltje, dus mijn vragen zijn nu:
- Hoe kan ik mijn anus het best reinigen?
- Is het oke om vaseline als glijmiddel te gebruiken?
- Welke alternatieven kan ik gebruiken als ik geen dildo bezit?

(ik heb graag dat het een beetje pijn doet als ik het inbreng, dus 'grotere/dikkere' alternatieven zouden mijn voorkeur krijgen)


Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 12

5 reacties

Hey Levi_Levi

Het lijkt me verstandig om als seksspeeltje enkel voorwerpen te gebruiken die als seksspeeltje bedoeld zijn. Met een ongeschikt voorwerp zou je je kunnen bezeren, of zou je het "kwijt" kunnen spelen.

In principe lees ik online dat er geen grote gezondheidsrisico's verbonden zouden zijn aan het gebruik van vaseline, maar het wordt ook niet omschreven als het ideale glijmiddel. Zo lees ik bijvoorbeeld dat vaseline best lastig af te wassen is, en dat het, onder andere op lakens en dergelijke, nogal vette plekken achter kan laten. Daarbij zou het langer aanwezig blijven van vaseline in je lichaam, infecties kunnen veroorzaken.

Het stofje petroleum, dat in vaseline te vinden is, verzwakt de stofjes latex en polyurethaan. Deze laatste twee stofjes kunnen worden teruggevonden in een condoom. Moesten de condooms die je gebruikt uit deze stofjes bestaan, kan het gebeuren dat deze door het petroleum niet meer zo betrouwbaar zijn.

Groetjes
Kenshin


Tekst aangepast door De Kindertelefoon

Hey Levi_Levi, 

Als allereerst, ik ben ook gay en nee dat doet er ff niet toe in dit onderwerp. 

Even om op jouw onderwerp te komen... 

Vaseline is niet een goed glijmiddel. Trust me...  Als je een condoom gebruikt dan zit hier al wat glijmiddel op maar als je gay bent en je gebruikt hem voor je anus dan kan dit niet genoeg zijn. Koop dan echt waar condooms die bedoelt zijn voor gay mensen want vaseline laat een condoom scheuren en dat kan nare gevolgen hebben als je het met iemand doet... Denk aan soa's. Maar als je vaseline gebruikt om alledaagse voorwerpen ermee in te smeren om daarna je weet wel... Te doen dan zou dat best mogelijk zijn, hierbij wil ik wel even zeggen dat vaseline moeilijk te verwijderen is op die plek van het lichaam dus niet te veel.

Tja echt een alternatief voor een dildo is helaas moeilijk te vinden maar ikzelf gebruik hier een kam voor. En dan niet een gewone kan maar eentje die kwa handvat dik is, rond en in dikte afneemt. Heb hem bij de action gekocht dus kijk daar ff bij haarverzorgingsproducten voor een kam als die. Maar maak hem wel echt heel goed schoon daarna want mocht je moeder eens denken o die kam wil ik ook wel gebruiken... Dan zou dat een beetje sneu voor haar zijn. Wel grappig voor jou btw. 

 

Succes!! 

Badge

hey Levi_Levi , ik snap je helemaal! ik gebruik zelf ook dildo's van easytoys. Het lijkt me wel lastig als je met je broer op de kamer slaapt, misschien kun je dan je dingetjes doen als hij niet thuis is. Je kunt prima glijmiddelen gebruiken, maar hierbij wel te zeggen dat je niet te veel moet gebruiken want het is lastig weg te halen.  Je kunt condooms gebruiken maar dat is niet altijd fijn (eigen ervaring) als ik jou was zou ik dat even uitzoeken. als je geen dildo bezit kun je ook spullen uit de badkamer gebruiken..

veel plezier! 

Reputatie 2
Badge +2

Je kunt een courgette gebruiken. Heb ik ook gedaan. Wel ff afwassen en voor de zekerheid een biologische kopen haha. Het is er niet voor bedoeld maar als je het topje een beetje glad schild is het net een dildo. Hand lotion is ook fijn voor anaal

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Fortnite-niet-speler ,

 

fijn dat je meedenkt en wil helpen. Het gebruik van een courgette is niet veilig, omdat er een kans bestaat dat je die niet meer er uit krijgt of dat er een stukje van afbreekt dat je er niet meer uit krijgt. Het is beter om alleen voorwerpen te gebruiken die er speciaal voor gemaakt zijn.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer