gay

  • 7 May 2019
  • 6 reacties
  • 696 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Ik ben Jonas en ik ben al een tijdje uit de kast. Ik zit nu in de tweede en heb nog nooit echt de behoefte gehad om iets met een jongen te hebben. Maar ik begin steeds meer te merken dat ik naar ouderejaars kijk en dat ik een soort onderbuik gevoel krijg als ik in de jongenskleedkamer loop om te kleden.

Ik zit ook op voetbal, na elke wedstrijd douchen we, en niet zo flauw met je kleren of onderbroek aan, gewoon naakt. Ik ben besneden en heb dus (of ik ben in de groei gewoon iets verder) een iets grotere penis dan mijn teamgenoten. Ik krijg dus sinds twee/drie weken een raar gevoel en ik kreeg zelfs een keer een stijve onder de douche op voetbal, wat extra opviel omdat ie best groot is.

Nu vraag ik mij af: is dit normaal bij homoseksuele jongens van mijn leeftijd, of dat ik nu pas aan seksuele dingen ga denken? Ik word steeds meer handtastelijker tegenover jongens en kreeg ook een keer een stijve toen een jongen bij mij op schoot zat. Is dit allemaal wel normaal?

Groetjes,
~Jonas

6 reacties

Ja, dat is zo. Het kan gebeuren.

Badge

Zelf ook vaak gehad

Reputatie 7
Badge +19

Zelf ook vaak gehad

Een beetje laat misschien?

Badge

Wat

Reputatie 7
Badge +19

2 jaar geleden staat er; ) is niet erg het kan gewoon hoor

2 jaar geleden staat er; ) is niet erg het kan gewoon hoor

:joy:  haha het lijkt ook net of je bedoelde dat hij laat aan die dingen ging denken ;-) maar ik snap  wat je bedoeld :)

Reageer