Gay

  • 26 December 2018
  • 16 reacties
  • 620 Bekeken

Badge
Hallo
Ik ben Teun en ik ben 13 jaar. Ik denk dus dat ik gay ben , nou ik WEET dat ik gay ben .
Ik heb er wel al overgepraat met een vriendin. Ja is er iemand die hier ook mee zit?

16 reacties

Heyy!

3 keer raden..... Ik ben ook gay! Ik ben 2 weken geleden uit de kast gekomen bij mijn beste vriendin. Ik wil binnenkort uit de kast komen bij mijn gezin en vriendenkring. Als er dingen zijn waar je mee zit of die je wilt weten kan je het gerust hier op het forum zetten! Ik weet zeker dat er wel iemand is die je kan helpen
Hi teunxx,

goed dat je er met iemand over kunt praten. Ik vond dat ook altijd fijn. Mijn twin en ik zijn allebei gay en konden er altijd samen over praten. We zijn al ruim 3 jaar uit de kast. We zijn nu 16 en hebben al een tijdje een vriendje.

Voor ons is het nooit echt een probleem geweest om uit de kast te komen. We wisten al lang dat we op jongens vielen en op een keer vroeg mama met wie we later in een huis wilden wonen en toen zeiden we als eerste “met elkaar” en toen mama vroeg met wie nog meer zeiden we “met een andere jongen” en toen waren we uit de kast haha.

Doe het op jouw manier en op jouw moment. Jouw manier is voor jou de beste. Heb je al een idee hoe je het wilt gaan doen?

Het is echt leuk om toe te geven aan je verliefdheid en het is echt niks om je voor te schamen.
Ben je al eens verliefd geweest op een andere jongen of weet je alleen dat je echt op jongens valt en niet op meisjes?

Nou ja, ik lees het wel of je zin hebt om die vragen te beantwoorden.

Ik vind het iig wel cool van je dat je dit topic hebt aangemaakt.

Veel plezier op je ontdekkingstocht en wie weet kom je je droomjongen binnenkort wel tegen 😉

Misschien nog een tip: ik vond het in het begin soms wel lastig om zomaar tegen een andere jongen te zeggen dat ik hem leuk vond, dus wat ik dan deed was om proberen gewoon vrienden te worden en dus wat meer met hem af te spreken. Dan deden we gwn dingen die alle jongens met elkaar doen, zoals gamen, sporten, keertje naar de stad en bij elkaar thuis afspreken. Dan leer je elkaar beter kennen en dan is het ook makkelijker om over je seksualiteit te praten. Die ander kent je dan al beter en zal dan ook niet zo snel “schrikken” als je er over begint.

Komt vast wel goed allemaal.


@Omega,

gefeliciteerd met de eerste stap. Goed bezig en leuk dat je dat met ons wilt delen. Idd als iedereen een vriend op school of uit de buurt of hier op het forum helpt dan is dat wel fijn.

Succes alvast met het uit de kast komen thuis. Gaat vast wel goed komen.


Groetjes,
M&M’s
Je zegt dat je het er al over hebt gehad met een vriendin. Hoe reageerde zij hierop? Was ze positief? Had ze al een vermoeden of was het helemaal onverwachts voor haar?
Cool! Zo gebeurde het ook ongeveer bij mij!

Ik heb depressie en ik ben niet de enige die erdoor wordt beïnvloed. Mijn vrienden hebben er ook last van en maken zich echt heel erg zorgen om mij. Ongeveer 3 weken geleden had ik een gesprek met haar over hoe kut ik me voelde en hoe erg zij zich zorgen maakte (slapeloze nachten, huilen tijdens avondeten). Ik schrok hier natuurlijk echt heel erg van. Na een tijdje nadenken heb ik haar de briljante coming out song van Abby Hills (https://youtu.be/z3ECU6xtp68) gestuurd via whatsapp (ik durfde het ook niet face-to-face te zeggen)

Ze reageerde echt heel positief! Dit wist ik al wel en daarom heb ik het haar als eerst vertelt. Ik zei dat als ze vragen had, ze die gwn mocht stellen. Aangezien zij dit liever face-to-face wou doen is ze de dag daarna bij mij thuis geweest en hebben we er heel lang over gepraat enzo. Ik voelde me daarna veel beter.

Waarschijnlijk boeit dit je niet, maar ik denk dat andere mensen hier zeker wat aan kunnen hebben. Ik had zelf veel aan coming out verhalen lezen dus ik hoop dat mijn verhaal ook helpt bij andere mensen.

Joejoe!
Ik ben zelf niet gay. Maar zelf snap ik wel dat je er mee zit. Hopelijk kunnen reacties van anderen je ermee helpen
Badge
Je zegt dat je het er al over hebt gehad met een vriendin. Hoe reageerde zij hierop? Was ze positief? Had ze al een vermoeden of was het helemaal onverwachts voor haar?
Euhhh ja ik zei het zo via dm (instagram) omdat ik het niet in dr face durfde te zeggen. Maar ze reageerde zo: Siriuus ben ik de eerste DIE dit weet echt. En toen zij ze zo van maakt echt helemaal niet uit enz.
Reputatie 1
Badge +2
Wat vraag je nu eigenlijk?
Reputatie 1
Badge +2
Dat ben ik
Maat wel bi
Badge
Wat vraag je nu eigenlijk?
Nou euhhhhh iemand van mij leeftijd die dit ook heeft er over te kunnen praten.
Reputatie 1
Badge +2
Ik ben 14 dus wat wil je kwijt

Reageer