fotos snapchat

• 16 November 2015
  • 3 reacties
  • 620 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik hoor vaak van vrienden dat ze fotos van meisjes krijgen via snapchat. En dan wel spannende fotos zeg maar he.
Ik vraag me dus alf hoe kom je aan zo een contacten en zou er iemand zijn die ik daarvoor mag toevoegen?

3 reacties

Via sommige retro hotels, of instagram maar 1 ding, ga meisjes niet dwingen! Als ze het zelf willen is prima en doe ook niks wat jij zelf niet wil (pas op met contacten vragen voordat je topic word gesloten, contact zoeken via hier is niet toegestaan namelijk)
Je moet gewoon via insta meisjes zoeken, maar alleen als ze het zelf willen, probeer niet te dwingen want uit ervaring meisjes kunnen daar slecht tegen of raken in de stress of zoiets..
En als je zulke fotos krijgt doe er niks mee, bekijk ze maar maak geen screens ofzo..
Xoxo
hee, als je zoiets wilt moet je gwn zorgen dat je daar een vertrouwd meisje voor vind. Dan moet je zelf natuurlijk geen screans maken maar dat moet zij ook niet doen. Als je zoiets doet raad ik je aan die niet te sturen naar een meisje van je eigen omgeving want das awkward,
kusjesxx

Reageer