fotos

  • 9 March 2021
  • 5 reacties
  • 528 Bekeken

Badge

Wat moet ik nu doennn?!

Ik heet zelf niet eveline maar heb deze account gemaakt zodat ik anoniem me verhaal kwijt kan. Ik heb spijt dat ik foto’s van mezelf heb gestuurd naar me vriend en dan gaat het vooral om naaktfoto’s. We zijn serieus samen en hebben al 2 jaar een relatie. Het is niet dat hij me niet naakt mag zien maar ik vond het een beetje vreemd toen hij perse vroeg om naaktfoto’s. Hij maakte een opmerking van ik heb je al zo vaak gezien waarom doe je nou zo onzeker. Ik wilde niet dat hij dacht dat ik onzeker was want dat ben ik niet. Dus heb ik hem foto’s van mezelf gestuurd. We zitten op dezelfde school. Hij is veranderd sinds ik hem die foto’s heb gestuurd. Hij vertelt me niet meer alles en hij doet geheimzinnig en ook afstandelijk. Ik ben eerlijk gezegd bang dat hij die foto’s gaat delen op school of laat zien. Dat gaat dan echt een drama worden voor mij. Ik heb dit met mijn vriendin besproken en die vond dat ik die foto’s niet had moeten sturen omdat hij nu ook een soort chantagemiddeltje heeft en daarom zich ook anders gedraagt. Nu heb ik spijt dat ik het heb gestuurd weet eerlijk gezegd niet wat me bezielde. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee of weet iemand wat ik het beste kan doen. Of ben ik gewoon een angsthaas??


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik begijp dat je bang bent dat hij die foto's deelt ik zou met hem praten en vragen of hij het wil verwijderen  , of je speekt met hem af dn pak zijn telefoon en verwijder j die foto's.  

Reputatie 5
Badge +6

Je kan ook naar de politie gaan en het melden, dan zal hij ze wel moeten verwijderen, en als hij afstandelijk gaat doen kan het zijn dat hij ze al heeft gedeeld en er spijt van heeft, je weet maar nooit...

Reputatie 6
Badge +7

Je kunt hem er op aanspreken dat hij ze verwijdert waar je bij bent.

Dat vertel je niet van tevoren zodat hij ze snel ergens veilig kan stellen.

Je kunt zeggen dat je het geen fijn idee vindt en dat jij het niet wilt, en dat moet voldoende zijn als hij om je geeft. 

Ze moeten dan ter plekke gewist worden. Ook de prullenbak.

Je kunt er bij zeggen dat als ze verspreid worden met het smoesje ‘oh mijn telefoon was gehackt’, dat dat verspreiden strafbaar is - en dat is ook zo. Als hij het zo ver laat komen, en jij naar je ouders gaat, doen zij vast aangifte. En dan heeft hij wat uit te leggen aan de politie en hij komt er niet mee weg door te zeggen ‘telefoon gehackt’. 

 

Reputatie 2
Badge +1

Je bent geen angsthaas, dit is best wel normaal en begrijpelijk. Je kunt naar je ouders gaan en je hoeft echt niet bang te zijn, zij begrijpen je vast en weten wat je moet doen. (ze worden misschien boos maar ooit komen ze er toch achter) Je kunt met je ouders wellicht naar de politie gaan en aangifte doen, succes!

Je kunt hem er op aanspreken dat hij ze verwijdert waar je bij bent.

Dat vertel je niet van tevoren zodat hij ze snel ergens veilig kan stellen.

Je kunt zeggen dat je het geen fijn idee vindt en dat jij het niet wilt, en dat moet voldoende zijn als hij om je geeft. 

Ze moeten dan ter plekke gewist worden. Ook de prullenbak.

Je kunt er bij zeggen dat als ze verspreid worden met het smoesje ‘oh mijn telefoon was gehackt’, dat dat verspreiden strafbaar is - en dat is ook zo. Als hij het zo ver laat komen, en jij naar je ouders gaat, doen zij vast aangifte. En dan heeft hij wat uit te leggen aan de politie en hij komt er niet mee weg door te zeggen ‘telefoon gehackt’. 

 

Dit is mijn mening maar dit lijkt mij eerlijk gezegd niet heel handig. Er is dan grote kans dat als ze dat zegt dat hij ze dan niet ter plekke verwijdert maar deelt.

Ze moet het zelf kiezen maar dit is mijn mening

Reageer