Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Foto

• 1 september 2017
  • 29 reacties
  • 1020 Bekeken

Badge +2
Help ik zat laatst te chatten met een Britse jongen en we gingen samen onze piemels laten zien en toen ik uiteindelijk een keer klaargekomen was zei ik voor de grap dat ik hem opnam om te kijken wat hij zou zeggen en toen zei hij dat hij een screenshot had genomen en had opgenomen maar het klonk een beetje heel erg ongeloofwaardig en toen blokeerde ik hem en kreeg ik een misselijk gevoel en ging ik slapen en nu weet ik niet meer wat ik moet doen!!!! Helpppp

29 reacties

Badge +2
En hij zei dat hij het op insta zou zetten
Badge +2
Denken dat hij liegt en wat moet ik anders doen
Dat erg een gevaarlijke actie, het enige advies dat ik je kan geven is als hij het wel plaatst (op internet ) het rapporten en het zeggen tegen je ouders want wat hij doet kan niet! !!! (Sorry als ik over dreven klink maar ik gun het je niet als er misbruik van gemaakt wordt )
Badge +2
Heel erg bedankt voor je bericht ik wist gewoon even niet meer wat ik moet doen
Badge +2
Maar het is al een dag geleden en er is nog niks gebeurd op het gebied van internet moet ik me nu nog heel erg zorgen maken hiervoor
Badge +2
Want hij zei wel dat het al op insta stond
Ik zou er pas zorgen om maken als het wel is gebeurt, dan zou ik hulp zoeken ?
Badge +2
Idd maar het is denk ik toch wel Gwn niet op insta gekomen

Niet op insta gekomen voor de duidelijkheid

Olleee
Badge +2
Help ik zit nu al 2 en een halve week te wachten tot er iets gebeurd. (Niet dat ik dat wil) maar ik weet niet wat ik nu moet doen want ik zit alleen maar me zorgen te maken over of hij het op internet heeft gezet en of iedereen het ziet dus Please mensen geef me wat advies of ik me nog zo erg zorgen moet maken of niet
Badge +2
En wanner zou ik moeten stoppen met denken daaraan
Badge +2
Ik weet het niet meer!!!!!
Reputatie 6
Badge +11
Hey ,
Ik denk dat hij het als grap of wat bozig zei toen je als grapje zei dat je het opnam , en dat hij dus geen materiaal heeft .
Bekijk zijn instagramprofiel misschien maar er is echt wel weinig kans dat hij effectief iets zal doen hoor .
Probeer niet in paniek te raken :)
Groetjes , Lot
Badge +2
Bedankt je reactie heeft me opgelucht maar ik weet z'n insta niet ?
Badge +2
Maar moet ik me nu nog druk maken erom
Reputatie 6
Badge +11
hai , en nee , je hoeft je er echt niet druk over te maken :)
groetjes , Lot
heyy, zoals @xlotx al zei, probeer gewoon rustig te blijven want er zijn weinig jongens die echt zoveel lef hebben (en zo stom zijn) om een dick-pic te posten.. ik zou gewoon rustig blijven en afwachten.
xo Zarah
Reputatie 3
Badge +13
Hi Qwertyd,

ik heb ook zoiets meegemaakt afgelopen zomervakantie.

Mijn tweelingbroertje en ik zijn gefilmd op het naaktstrand in Nederland en gefotografeerd in ons blootje op vakantie in Frankrijk. Dat zit ons ook nog steeds wel dwars, maar we kunnen er niks aan veranderen. De eerste dagen/weken hebben we er echt wel mee gezeten, maar we hebben besloten ons er niet meer druk over te maken, omdat we niet weten wat we er aan kunnen doen. We laten ons leven dus niet verpesten door diegenen die ons dit aangedaan hebben. Zou ook niet weten waar we moeten zoeken op internet.

Er zal vast wel iemand zijn, die zich op onze foto's en filmpjes heeft afgetrokken, zoals iig die fotografen. Das best een kl*te gedachte, als het dan nog tenminste een leuke jongen zou zijn, dus ook niet, maar ja.

We hopen alleen dat we niet opeens ergens opvallen, omdat we tweeling zijn en dat dan ineens die foto's en filmpjes meer aandacht krijgen.

Het is dus best k*t, ook voor jou, maar ga verder met je leven. Steek geen energie in negatieve mensen, dat zijn ze niet waard.

Wij laten ons leven niet weer door zulke mensen verpesten. Moet jij ook niet doen.

Sterkte. Morgen is de eerste dag van de rest van je leven en vergeet die foto.

Groetjes,
M&M's
Badge +2
Ik ben je echt zo dankbaar voor alle positieve energie die je me geeft en ik waardeer dat heel erg en ik vind het ook super zielig voor jullie en ik hoop dat er niks aan de hand is maar inderdaad! Ik laat mijn leven niet verpesten door dat soort kl*te actie's!!!!
Reputatie 3
Badge +13
@Qwertyd,

good for you

samen staan we sterk

enne, nog bedankt voor je medeleven en blijf positief :)
en als er toch iets is, post het hier en er is vast wel iemand die je weer een beetje op weg helpt, net zoals jij ook mensen in jouw omgeving helpt :)

PS speel het liedje af uit mijn handtekening hieronder en je hoort de tekst: I am right here I'll hold you when things go wrong . Wat wil je nog meer :)

groetjes,
M&M's
Badge +2
Heb je een vriendje?
Reputatie 3
Badge +13
Ja en hij heet Luca 🙂, zie mijn topic eerste echte vakantieliefde etc
Badge +2
Oooohhh wat schattig!!! Veel plezier samen!!!! Ik zoek zelf een vriendje maar ik weet niet hoe!!!!!! ?
Reputatie 3
Badge +13
Dankjewel. Hij is echt heel leuk en lief.
Als je wilt weten hoe je het beter niet kunt doen, lees mijn topic :P

groetjes,
M&M's
Badge +2
Ik heb je hele topic gelezen over jullie vakantie in Frankrijk en het was zoo mooi net alsof ik een boek las en ik vind jullie allebei zoo leuk qua karakter en natuurlijk ben ik zelf ook gay dus wil ik ook weer niet alles gaan verpesten maar jullie zo schattig samen Omg!!!
Badge +2
Had ik maar zo'n lieve vriendje zoals hoe jullie zijn

Reageer