fleshjacks

  • 20 October 2019
  • 2 reacties
  • 663 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Vorige weekend was ik bij mijn twee beste vrienden thuis. Het zijn  tweelingbroers. Ze zijn allebei net zo oud als ik . We kennen mekaar al heel lang. We doen veel samen en we zijn er altijd voor elkaar. Dus we zaten alle drie op hun kamer. De ouders waren niet thuis. En opeens de één: heey jongens ik heb iets keinice besteld via het internet. Dit moeten jullie zien !  het waren drie fleshjacks. Hij zei: ja cool he, ik heb ze laten leveren zonder dat mijn ouders het wisten. Hij vertelde er nog bij : het zijn er drie omdat jullie ze ook mogen proberen ik dacht we gaan iets leuk doen onder jongens. Omdat we elkaar al veel naakt hebben gezien tijdens het lager in de kleedkamers. Maar we zijn nu wat ouder dus leek mij dit echt cool. Wij zeiden : cool man we kunnen  niet wachten . Let,s go with it. Eerst deden we de gordijnen dicht en deden we licht aan. we kregen er allemaal eentje . Toen zei hij : vooruit boys uitkleden. We zaten allemaal op een rijtje naast elkaar in onze blote piemel. Het was wel effe geleden dat we elkaar bloot hadden gezien ik had ieder zijn penis bekeken. En stiekem dacht ik bij mijn eigen : jeetje wat een stelletje lekkere pikken zijn mij dat . We deden allee drie tegelijk onze penis in de fleshjack en gingen ermee op en neer. Jonas was degene die het meeste kreunde van genot en na 2 minuten kwam die klaar. En na 5 minuten waren we allemaal klaargekomen..

 

Aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit

Aangepast door De Kindertelefoon ivm regel 9: onnodige/choquerende seksuele details.

 


2 reacties

Hoi!

Wou je graag het verhaal delen of heb je er ook een vraag bij? :)

Groetjes!

Nee ik wou het verhaal delen 

Groetjes boyke17

Reageer