Vraag

Fappen, op hoeveel verschillende manieren

  • 21 February 2018
  • 4 reacties
  • 58469 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Kijk, ik log altijd in mijn bed te fappen, maar ik zat te denken... Kan je ook op verschillende manieren fappen?

4 reacties

ja tuurlijk zijn er meer manieren
Hi SWEXY,
Ja, er zijn natuurlijk veel meer manieren om jezelf tot een orgasme te brengen.
Ik kan zelfs op een paar manieren komen zonder mijn handen te gebruiken!
Soms als ik goed geladen ben, zeg maar, vol van het zaad zit, dan is het soms gewoon dom waarop je af kan gaan! Ik kan zelfs door sit-ups doen klaarkomen.
Maar als je fappen zegt, dan bedoel je rukken! Ook dan zijn er verschillende manieren. Ik ruk ook wel met mijn 2 vuisten boven op elkaar. Er zijn wel 101 manieren.
Kijk eerst maar es bij manieren aftrekken
Geluk!
Kijk, ik log altijd in mijn bed te fappen, maar ik zat te denken... Kan je ook op verschillende manieren fappen?

Maak eens gebruik van spullen die je erg geil vind( vgm heeft iedereen wel een fetish) en ga jezelf met zo'n voorwerp aftrekken, of er tegen aanrijden.ofzo ligt e rnet aan of je/wat voor een fetish je hebt.

Ooof bestel een fleshlight.

Of ga op actrices/zangeressen fappen. Die zijn dr genoeg hor

Of laat je willy in je underpants maar ruk dan met je.onderbroek nog dr tegen aan ( lekker schuren, ook erg goed voor de glens..)

Of trek.jezelf af met een sok
Hi Swexy,

check dit topic ff https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/21-tips-om-masturberen-lekkerder-te-maken-voor-jongens-12529

Er zit vast wel iets lekkers voor je bij.
Veel plezier alvast en laat maar ff weten wat je lekker vindt :P

Groetjes,
M&M's

Reageer