Fappen in openbaar

• 23 oktober 2016
  • 18 reacties
  • 10442 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Zijn er jongens die zich wel eens in een bos, of ergens anders in het openbaar hebben afgetrokken? Het lijkt me best wel geil om eens te doen maar idk of dat veilig is enzo, dat er geen mensen langs kunnen komen/dat je betrapt wordt. Iemand ervaring hiermee of tips?

18 reacties

Een beetje een rare vraag.... ikzelf heb het niet gedaan, maar als je het in het openbaar doet, wat bodoel bedoel je dan precies met openbaar? Ergens in het bos of in de stad of iets zoals dat? Als je dat weet en zegt zijn er misschien mensen die je kunnen helpen??
Nee niet in de stad, ik bedoel meer in de buitenlucht maar wel op een plek waar niemand me zou kunnen zien (dus bijvoorbeeld in een bos tussen de bomen of struiken ofzo)
Ja.... dat moet je zelf weten wat je wilt, het zou kunnen, maar..... er zit zeker een risico aan vast: je moet goed opletten waar je het doet en blijven kijken en luisteren of er niemand aan komt, en zoek een afgelegen plek en (Dit is een heel groot risico om te doen) neem misschien een mes mee voor als de verkeerde mensen langskomen (pedofielen en dat soort mensen misschien) maar maar buiten dat om is het het handigste als je naar het bos gaat denk ik, maar je moet het wel heel zeker weten!

Als je het gaat doen... (wil niet als pedofiel of gay overkoverkomen) hopelijk vind je het daar dan fijner
Thanks Justin!

Zijn er misschien nog anderen die hier behoefte aan hebben of die een soortgelijke fantasie hebben gehad?
Ik heb het nu al een wel een paar keer gedaan gewoon als ik aan het hardlopen was even stoppen op een bankje gaan zitten en dan gewoon lekker fappen, ik hou altijd mijn mobiel in mijn hand en als er mensen aankomen doe ik net of ik gewoon op mijn mobiel zit. Ben zelf al een keer betrapt had niet door dat er 2 meisjes aankwamen fietsen want ik had mijn ogen dicht ik voelde toen in een keer een andere hand om mijn lul toen heb ik nog een trio gehad in het bos dus het kan je ook nog je ervaring van het leven geven
quote verwijderd

Dan ben ik benieuwd hoe oud je bent, en hoe jong deze meisjes waren.
En wat ze bezielde... Je had wel aids kunnen hebben, en zaten hun er nu mee. of hun juist aids en zit jij er nu mee... Doe maar ff een test 😃
quote verwijderd

Dan ben ik benieuwd hoe oud je bent, en hoe jong deze meisjes waren.
En wat ze bezielde... Je had wel aids kunnen hebben, en zaten hun er nu mee. of hun juist aids en zit jij er nu mee... Doe maar ff een test :D[/quote]

Ik ben 15 en het ene meisje was 16 en de andere 17 ze kwamen terug van uitgaan het was rond 8uur in de ochtend. Ze hadden wat drank op en zeiden dat ze heel geil waren. En heb een paar maanden later een test gedaan nadat ik het zonder condoom had gedaan met een meisje, geen aids dus ja.
Ik ben jongen 16 soms ga ik naar bos en kleed me dan helemaal uit en dan ga ik naakt op me fiets fietsen en aftrekken tegelijk
Hey,

Als je je in het openbaar aftrekt is er altijd een kans dat je betrapt word.
En hoe groot die kans is hangt af van hoe afgelegen die plek is.

Waarom wil je jezelf vaak in het openbaar aftrekken?

Liefs,
Pheebe
Tja, je hebt openbaar en je hebt openbaar...
@Pheebe @alfa77 ik bedoel niet ergens in de stad ofzo waar je makkelijk gezien kan worden.
Wat ik meer bedoelde was in de buitenlucht, maar wel op een soort afgelegen plek waar je niet zo snel gezien kan worden

@Pheebe ik weet niet of je vraag aan mij gericht was, maar a) ik zou het sws maar 1 keer willen proberen om te kijken hoe het is en b) ik las ergens dat er mensen waren die dat veel spannender vonden dan gewoon op hun kamer, en dat de ervaring daardoor beter was voor hun, dus het leek mij ook wel interessant om een te proberen.

Ik moet wel zeggen dat ik sinds het plaatsen van het topic, door reacties heel erg ben gaan twijfelen erover en ik denk dat ik het toch maar niet ga doen, maar mocht iemand hier toch nog tips of ervaringen over hebben, zou ik ze nog graag horen 😛
Oké, ik zal ophouden met hypocriet doen: ondanks dat ik het afkeur, heb ik wel eens seks gehad op het soort plek dat jij bedoelt - da's geen aftrekken maar çoit. Het was niet heel spannend, want eigenlijk ben je er op zo'n moment niet echt mee bezig. Je kunt het een keer doen, maar betreed op eigen risico.
@alfa77 thanks voor de reactie!
Maar ik ben al gaan twijfelen enzo, dus ik zie nog wel of ik het ga doen anyway thanks
Hè ik ben 13 doe het vaak in bos zo lekker en spanend egt aanrader
ik hou van jullie
Ik heb het nog niet in het openbaar gedaan maar lijkt me wel lekker. Als je het wilt moet je het zeker doen.
Klinkt raar, maar soms heb je mensen en soms het je Mensen, nou ik ben een Mens want ik heb het ook een keer in het openbaar gedaan, is niet heel spannend, wel als er opeens een fietser of een hardloper langs komt! Mijn vriendin en ik schrokken! Maar zijn niet gezien, maar ik de tuin (was raar maar is zo) daar voelde ik me meer op mijn gemak ook al weet je dat er buren zijn die je tuin in kijken....

Reageer