fappen angst om sperma te verspreiden

• 9 November 2015
  • 6 reacties
  • 1690 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste forumleden

Ik heb voorheen ook wat topics geplaatst over dit onderwerp waar een paar van jullie ook zeer goede antwoorden hebben gegeven alleen het probleem is dat ik nog steeds niet van mn angst af ben en dat jullie me er echt van moeten overtuigen als jullie me willen helpen zodat ik alsnog van mn angst afkom ik zal jullie uitleggen wat mn angst is

mijn angst
Mijn angst is wanneer ik aftrek en er komt wat sperma op mn hand en ik veeg dat vervolgens weg en ga naar beneden om mn handen te wassen denk ik dus dat ik zo mn sperma verspreid op de deurklinken en de kraan en zeeppompje dus maak ik dat allemaal schoon. Hetzelfde verhaal met mn penis dan maak ik het schoon en dan ben ik alsnog bang dat er wat op mn eikel zit en dit aan de wc bril zit dus maak ik dat ook weer schoon dit is enorm irritant en ja je denkt nu vast thuis van wat een sukkel en ja ik weet maar ik kom niet van deze angst zonder dat leeftijdsgenoten mij tips geven over wat ik zou kunnen doen om van mn angst te komen maar jullie denken nu vast van wat is je angst nou dat als mn zus of iemand anders dat dan aanraakt door de bril of kraan aan te raken ze dan zwanger wordt

6 reacties

Een vrouw kan alleen zwanger worden als jij je penis in haar stopt en je sperma in haar spuit. Je zus, of moeder, of ander vrouwelijk wezen in je huis, kan alleen zwanger worden als jij je piemel in hun stopt. Nu denk ik niet dat je dat gaat doen dus zwanger zullen ze niet worden. Sperma gaat binnen 10 seconden dood zodra jij het gespoten hebt.

Meer valt er niet over te zeggen. Dit is het, meer kunnen we je niet overtuigen. Als ik jou was zou ik is naar de huisarts gaan. Die kan je doorverwijzen naar een psycholoog, want zo te zien heb je hier een ernstig probleem mee dat wij niet op kunnen lossen.
Willen nog andere mensen reageren aub
Willen nog andere mensen reageren aub

Jahoor,

Een vrouw kan alleen zwanger worden als jij je penis in haar stopt en je sperma in haar spuit. Je zus, of moeder, of ander vrouwelijk wezen in je huis, kan alleen zwanger worden als jij je piemel in hun stopt. Nu denk ik niet dat je dat gaat doen dus zwanger zullen ze niet worden. Sperma gaat binnen 10 seconden dood zodra jij het gespoten hebt.

Meer valt er niet over te zeggen. Dit is het, meer kunnen we je niet overtuigen. Als ik jou was zou ik is naar de huisarts gaan. Die kan je doorverwijzen naar een psycholoog, want zo te zien heb je hier een ernstig probleem mee dat wij niet op kunnen lossen.

Graag gedaan
hey wat vervelend dat je deze angst hebt, maar zoals die anderen al zeiden. je kunt anderen echt niet op die manier zwanger maken!
Ja heel vervelend. Maar je weet dat je niet zwanger kunt worden op deze manier?
Sperma gaat echt heeeeeeeeeeeel snel dood. Maak je geen zorgen 😉

Reageer